برنامه‌های اجرا شده از سال ٩٥ تا کنون نشان می‌دهد سطح تئاتر استان در کشور وضعیت خوبی داشته و در آستانه جهش قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۸۶۰۸۰۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، ناصر مقدم که در جشن ٨٤ سالگی تئاتر استان زنجان ‌گفت: سالن پلاتو برای تئاتر استان نیز موفق به اخذ ردیف اعتباری خاص شده و به محض مبادله موافقت‌نامه، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و ظرف سه ماه آینده آن را افتتاح خواهیم کرد.

مقدم با اشاره به برنامه‌های اجرا شده از سال ٩٥ تا کنون، افزود: این برنامه‌ها نشان می‌دهد سطح تئاتر استان در کشور وضعیت خوبی داشته و در آستانه جهش قرار گرفته است.

وی از هزینه‌کرد ١٢٠ میلیون تومانی در حوزه تئاتر استان طی سال گذشته خبر داده و افزود: این میزان اعتبار بیش از یک چهارم اعتبارات ماست و همین امر نشان می‌‌دهد که حوزه تئاتر برای اداره کل فرهنگ و ارشاد مهم بوده و هرچه هزینه کنیم کم است.

مقدم با اشاره به مسیر پرفراز و نشیب تئاتر استان طی ٨٤ سال گذشته، تاکید کرد: تئاتر استان علی‌رغم تنگناهای مالی طی ٤ سال گذشته به پویایی رسیده و سعی کردیم این هنر مادر را نگه داریم و به ارتقای آن کنیم و البته ما در این راه فقط پشتیبان بوده‌ایم و کار اصلی را خود هنرمندان و خانواده آنان انجام داده‌اند.

ارسال نظرات