خبرهای داغ:
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب آذربایجان غربی گفت: افراد متنعم و ثروتمند جامعه باید میدان را برای قشر متوسط و ضعیف جامعه آزاد تا خواسته‌های خود را از مسئولان مطالبه کنند تا وضعیت به نفع اقشار ضعیف جامعه تغییر یابد.
کد خبر: ۸۸۶۰۷۸۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، محمدصادق فتح‌الهی با اشاره به ایجاد دوقطبی در مسیر انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخابات پیش‌رو فرصتی دیگر برای همدلی بیش از پیش مردم ایران اسلامی است که با حضور پرشور خود در صحنه می‌توانند سرنوشت خود را رقم بزنند.

وی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری 96 سلایق و علایق بسیار متفاوتی در میان نامزدهای انتخاباتی و مردم وجود دارد و از ابتدا یک جریان خاصی تحت مدیریت عده‌ای با نگاه ویژه ای به دنبال دو قطبی سازی جامعه بوده است و این موضوع چندین سال است که رواج پیدا کرده است و برخی مواقع عده‌ای را بدون شناسنامه، اهل جنگ و بی سواد خطاب می‌کنند و دسته دیگر را شناسنامه دار، اهل صلح و باسواد می‌نامند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: اتفاقاتی که در جریان ریاست جمهوری امسال ایجاد می‌شود میل به دوقطبی‌سازی را در کشور به وجود آورده ‌که برخی از نامزدهای انتخاباتی با افکار و احساسات پاک ملت ایران اسلامی بازی می‌کنند.

وی بیان کرد: در روزهای اخیر موضوع دو قطبی‌سازی از بی‌سوادی و بدون شناسنامه‌ها عبور کرده ‌و به موضوعاتی همانند شهرستانی بودن و تهرانی بودن و یا به تصمیم گیری از روی عقلانیت و به دور از عقل رسیده که مناسب یک نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری نیست.

فتح الهی تاکید کرد: مرگ و زندگی برخی از نامزدهای انتخاباتی در ایجاد قطب‌های متعدد در جامعه خلاصه می‌شود و می‌توان گفت به جز این اقدام کار دیگری را نمی‌توانند انجام دهند در حالی که ایران اسلامی یک تابلوی نقاشی با رنگ‌های مختلف است که نشان از همدلی و وحدت بیش از پیش مردم این مرز و بوم است.

وی تصریح کرد: قطبی‌سازی در جریان انتخابات و در دیگر عرصه‌های سیاسی نه تنها به نفع جامعه و مردم نیست بلکه به نفع خود نامزدهای انتخاباتی نیز نیست و اگر به چنین مسائلی دامن بزنند در آینده نمی‌توانند عواقب چنین موضوعاتی را از دید مردم پنهان کنند و تبعات آن شامل حال مردم می‌شود و در این مسیر هیچ دلیل منطقی وجود ندارد.

معاون سابق وزیر کشور خاطرنشان کرد: آنانی که به دنبال دو قطبی‌سازی مردم و ایجاد جریانات سیاسی هستند باید توجه کنند که اکثریت جامعه را قشر متوسط و مستضعف تشکیل می‌دهد و کسی که درصدد ریاست قوه مجریه است باید از ایجاد فاصله بین مردم و ایجاد طبقات اجتماعی جلوگیری کند.

وی بیان کرد: امروز تقابل اصلاح طلبی با اصول گرایی و تهرانی با شهرستانی نیست و افراد متنعم و ثروتمند جامعه باید میدان را برای قشر متوسط و ضعیف جامعه آزاد تا خواسته‌های خود را از مسئولان مطالبه کنند تا وضعیت به نفع اقشار ضعیف جامعه تغییر یابد.

عضو دوره دوم شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: هیچ فردی اجازه ندارد با احساسات مردم بازی کند و عواطف پاک آنان را به بازی بگیرد چرا که بازی با احساسات و عواطف ملت کبریت زدن به انبار باروت است و عواقب نامعلومی در پشت خود دارد و امید می‌رود انتخاباتی پرشور با اتحاد مردم انجام گیرد.

ارسال نظرات