خبرهای داغ:
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در آذربایجان غربی گفت: با برگزرای یک جشن اتحاد تمام ظرفیتهای ستاد انتخاباتی قالیباف در آذربایجان غربی در اختیار ستاد رئیسی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۶۰۷۸۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سهراب عبدالله زاده با اشاره به ائتلاف قالیباف با حجت‌الاسلام‌والمسلمین در جریان انتخابات ریاست جمهوری 96 اظهار کرد: ائتلاف این دو نامزد ولایی از قبل قابل پیش بینی بود چرا که از نظر فکر هم سو هستند و پایبند به نظام و دولت هستند.

وی افزود: از پیش تصمیم بر این بود که یکی از نامزدها به نفع دیگری انصراف دهد و مطمئناً ثمرات تصمیم آقای قالیباف را در متن جامعه می‌بینیم و اتحاد بین نیروهای ستاد مرکزی آقای قالیباف و حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی بیش از پیش افزایش یافته است.

عبدالله زاده بیان کرد: هدف هر دو ستاد یکی است و انرژی خود را صرف این راه می‌کنیم تا به هدف خود که پیروزی نیروهای انقلابی در انتخابات پیش رو است برسیم و بتوانیم بهتر از پیش به ملت ایران اسلامی خدمت کنیم و روز 29 اردیبهشت پیروز نهایی انتخابات باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برای همدلی بیشتر و حرکت همسو در راستای پیروزی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی جشن ائتلاف این دو نامزد در ستاد مرکزی آقای قالیباف با حضور تمامی اعضای ستاد مرکزی آقای رئیسی برگزار شد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در آذربایجان غربی گفت: تمامی احکام به ستادهای انتخاباتی آقای قالیباف در شهرستان‌ها ابلاغ شده است و تمامی بنرهای آقای قالیباف تا اتمام تبلیغات در همه جا برقرار است و عکس آقای رئیسی در کنار بنر ایشان قرار می‌گیرد و هیچ گونه پس رفتی نداریم.

ارسال نظرات