خبرهای داغ:
توسط دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

کسب رتبه اول کشور در بزرگترین تحول سلامت در حوزه بهداشت

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از کسب رتبه اول این دانشگاه در بین دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور در شاخص ارایه خدمت به جمعیت تحت پوشش براساس سامانه یکپارچه بهداشت (سیب)خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۰۷۵۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکترسید عباس موسوی با اشاره به تماس دکتر علی اکبر سیاری معاون بهداشت وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص این دستاورد ارزنده اظهار کرد: دکتر سیاری معاون محترم بهداشت وزارت که از حامیان بسیار جدی و پیگیر استقرار سامانه یکپارچه بهداشت (سیب) می باشد طی تماس با اینجانب با اعلام خبر رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در رتبه بندی عملکرد دانشگاههای سراسر کشور ضمن اظهار خرسندی و رضایت از کلیه دست اندرکاران این برنامه در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به ویژه معاونت بهداشتی دانشگاه قدردانی نمود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در ادامه افزود: بر اساس ارایه گزارش پیشرفت استقرارسامانه یکپارچه بهداشت (سیب)در سطح کشور تا تاریخ ۹۶/۲/۲۵ براساس شاخص های درصد کسانی که خدمت گرفته اند به جمعیت تحت پوشش ،جمعیت ثبت شده، کاربران فعال واحدهای ارایه دهنده خدمت ،میانگین کل خدمات ثبت شده به ازای جمعیت ثبت شده تحت پوشش و در صد تشکیل پرونده الکترونیک سلامت حائز رتبه اول در کشور شده است.

دکتر موسوی با اشاره به وضعیت مطلوب دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در شاخص های بهداشتی گفت: خوشبختانه در سایه تلاش کارکنان ومشارکت مردم و تعاملات بین بخشی شاخص های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ازمتوسط میانگین شاخص های سلامت کشور بالاتر بوده و این  دانشگاه در ردیف دانشگاههای پیشرو در کشور بوده است.

کسب رتبه پویا توسط دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در نظام مدیریت عملکرد درسال۱۳۹۵

در دومین جشنواره مدیریت عملکرد که توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به مناسبت سومین سال استقرار نظام مدیریت عملکرد برگزارگردید معاونت توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه علوم پزشکی شاهرودحائز رتبه پویا در کشور گردید.

دکتر حمید کلالیان مقدم سرپرست معاونت  توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه با اعلام این خبر گفت: با تلاش و پیگیری مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهروددرحوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع و کسب رتبه پویا توسط این معاونت درکشور دکتر صدرالسادات معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اهدای لوح تقدیر و تندیس این موفقیت را به رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و کلیه دست اندرکاران تبریک گفت.

شایان ذکر است در متن  تقدیر نامه مذکور  آمده است: تداوم نظام مدیریت و عملکرد یکی از نشانه های اساسی حرکت در مسیر تعالی هر سازمان محسوب می گردد که چنین نظامی مرهون تلاش های بی دریغ مدیران و کارکنان اندیشمند و عملگرایی است که در پی شناسایی، تامین و تخصیص هدفمند منابع برای دسترسی به اهداف سازمان می باشند.

اکنون که با عنایت الهی، وارد سومین سال استقرار نظام مدیریت عملکرد در حوزه توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شده ایم، بدینوسیله اعلام می دارم معاونت توسعه مدیریت و منابع آن دانشگاه در ارزیابی به عمل آمده در سال ۱۳۹۵ به رتبه پویا نائل آمده است.لذا ضمن تقدیر از اهتمام ویژه جنابعالی و معاون محترم توسعه مدیریت آن دانشگاه و همکاران ایشان توفیقات بیشتر را در نیل به اهداف بلند نظام سلامت از در گاره خداوند متعال خواهانم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها