عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با «بسیج»:

نمایشگاه های سالیانه نفت از کشورهای خارجی پر شده است

نادر قاضی‌پور گفت: شرکت‌های داخلی فاقد اهمیت لازم در وزارت نفت کنونی هستند؛ نمونه های بارزش در نمایشگاه های سالیانه نفت و گاز است که دیده می‌شود. نمایشگاه های سالیانه نفت کشورمان از کشورهای خارجی پر شده است
کد خبر: ۸۸۶۰۷۴۵
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۳

نادر قاضی‌پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: شرکت‌های داخلی در حوزه نفت و انرژی فاقد اهمیت لازم در وزارت نفت کنونی می‌باشند و نمونه های بارزش در نمایشگاه های سالیانه نفت و گاز است که دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه های سالیانه نفت کشورمان  از کشورهای خارجی پر شده است افزود:  به همان میزان که توجه به این امر می‌تواند با افتادن در یک دور مثبت، باعث رشد و شکوفایی اقتصاد شود، عدم توجه به آن نیز می‌تواند موجب افت اقتصادی و فروغلتیدن به یک سیر نزولی و دور منفی شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطر نشان کرد: بیشترین تصمیمات اولویت گذاری شرکت های مختلف بر اساس روابط وزارت نفت و کشورهای خارجی است. از اینرو تصمیم مدیران اقتصادی در انتخاب محصولات داخلی بر رشد توسعه اقتصادی تاثیر گذار است.لذا باید تصمیم گیرندگان حوزه نفت و انرژی، شرکت های داخلی را هم مورد توجه قرار دهند و این شرکت‌ها را به سمت سوددهی و بازدهی بیشتر روانه کنند.

وی در خاتمه افزود: باید افق مشخصی در برابر سود و میزان سرمایه گذاری در شرکت های داخلی در حوزه های مختلف وجود داشته باشد.

ارسال نظرات