خبرهای داغ:
آیت الله نمازی انتخابات را آزمون الهي براي كانديداها، هواداران آنها و برگزار كنندگان انتخابات دانست و گفت: درچنين ميداني هركسي بايد رسالت خودش را به درستي، عالمانه، ماهرانه و با قاطعيت انجام دهد
کد خبر: ۸۸۶۰۷۳۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

به گزارش  خبرگزاري بسیج در كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي، پيش از ظهر امروز در جمع اعضاي شوراي مركزي جمنا در كاشان، گفت: شوراي اصولگرايان كاشان كه تعدادي از نيروهاي انقلابي و پيشكسوتان جبهه و جنگ و شهادت و پيروان خط ولايت هستند مورد تأييد من بوده و هستند.

وي افزود: اگر تخريب و تهمت درفضاي مجازي و حقيقي رايج شده است، نبايد سبب ناراحتي نيروهاي انقلابي شود، چرا كه اينگونه برخوردها امري طبيعي است كه نبايد در اراده و نيت و تصميم نيروهاي انقلاب اندك تزلزلي ايجاد كند.

به گفته وي، كسي كه وارد ميدان و جبهه مي‌شود بايد آمادگي شهادت را نيز داشته باشد، بنابراين صداي گلوله و توپ و تانك و تركش و غرش هواپيماهاي نظامي مسائل عادي و ابتدايي در جبهه است و رزمنده اي نمي تواند وارد جبهه شود و از صداي خمپاره و توپ و تانگ و گلوله و هواپيماهاي نظامي دشمن در امان باشد.

آيت الله نمازي ميدان عمليات انتخابات را ميدان عمليات سياسي دانست و عنوان كرد: در اين ميدان بايد محكم و با اراده وارد شويد، بنابراين وقتي انسان تعهد داد و با خدا عهد و پيمان بست بايد پاي تعهد خود بايستد، چرا كه ميدان عمليات جنگ هم مجروحيت دارد و هم شهادت دارد.

وي افزود: مسائل مطرح شده درفضاي مجازي و فضاي حقيقي نه تنها نبايد تزلزلي در عزم و اراده شما نداشته باشد، بلكه بر اراده و صميميت و قاطعيت شما بيفزايد و به اين مسائل نبايد اعتنا کرد چرا كه مردان بزرگ از حرفهاي كوچك متزلزل نمي شوند، تزلزل نشانه ضعف و عجز است.

نماينده ولي فقيه در كاشان، برتدبير و داشتن برنامه مطابق با حكمت و سخنان حساب شده و حكميانه از سوی نيروهای انقلابي تأكيد و عنوان كرد: مراقب باشيد سخناني كه گفته مي شود حكيمانه و براساس حكمت باشد تا سوژه ديگران در فضاهاي مجازي و حقيقي نشود.

به گفته وي، برخي كمبودها و مشكلات معلول بي تدبيري است كه در ادامه سبب روزنه اي براي نفوذ مخالفان مي شود.

وي افزود: امروز همه در معرض امتحان سختي هستيم بايد مراقب باشيم چرا كه مردم خوب هستند و براي رضايت خدا و اقتدار نظام، صادقانه و خالصانه پاي صندوقهاي رإي حاضر مي شوند، اما مشكل از ما است كه مدعي هستيم.

آيت الله نمازي گفت: اگر براساس مسؤوليت كارها را قبول كرده ايد، نگران نباشيد و به تكليف خود عمل كنيد، نتيجه با خدا است، حالا ديگران مي خواهند براي ما ‹‹صلي علي›› بگويند یا تخريب و و تضعيف كنند اشكالي ندارد، چرا كه طرف حساب ما خدا است.

وي افزود: هرچند در افكار عمومي نامزدهاي انتخابات را رقباي يكديگر معرفي مي‌كنند، اما نامزدهاي انتخابات رقيب يكديگر نيستند بلكه مانند دوران جنگ كه همه رزمندگان اسلام در يك سنگر و در كنار يكديگر سلاح هاي خود را به سمت و سوي يك دشمن واحد گرفته و شليك مي كردند، امروز نيز در ميدان خدمت به مردم همرزم يكديگر هستند نه اينكه رقيب يكديگر باشند.

آيت الله نمازي در ادامه انتخابات را آزمون الهي براي كانديداها، هواداران كانديداها، برگزار كنندگان انتخابات و مردم دانست و افزود: در چنين ميداني هركسي بايد رسالت خودش را به درستي، عالمانه، ماهرانه و با قاطعيت انجام دهد.

نماینده مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينكه اخلاق و فقه انتخاباتي حكم مي كند تا رعايت حريم يكديگر را داشته باشند، چرا كه شرافت و حيثيت مومن از كعبه بالاتر است، گفت: ما براي چه انقلاب كرديم و از كجا آمده ايم و الان در كجاي تاريخ قرار داريم و به كجا مي خواهيم برويم.

وي افزود: ياران امام عصر اهل وفا، صفا، تقوا، پاكي و طهارت هستند و ما منتظران حضرت مهدي(عج) با ياران امام زمان(عج) فاصله داريم و برخي از كارهاي ما مطابق با مباني اسلام نيست.

نماينده ولي فقيه در كاشان يادآور شد: از ابتداي انقلاب تا كنون رؤساي جمهور زيادي آمدند و رفتند، مسؤولان زيادي هر 4 سال يك بار آمدند و رفتند و اين 4 سال مديريت تمام شدني است و ارزش ندارد براي رسيدن به مقام آلوده شويم.

آيت الله نمازي در ادامه با اشاره به اينكه ظهور تحقق نخواهد يافت مگر اينكه چهار چيز اتفاق بيفتد، گفت: اختلافات بين شيعيان و اهل ولايت كه مدعي انقلابيگري و ولايتمداري به اندازه اي اوج بيگرد تا جايي كه برخي از شما از برخي ديگر برائت بجویيد و يا اينكه آنقدر نسبت به يكديگر نفرت پيدا مي‌كنند كه آب دهان به يكديگر پرتاب مي‌كنند و يا در اختلافات خود به جايي مي رسند كه يكديگر را تكفير مي‌كنند به طوريكه امروز برخي همينگونه هستند و برخي ديگر را آمريكايي معرفي مي‌كنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها