خبرهای داغ:
دبیرخانه مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه در بیانیه ای تصریح کرد: حضور در انتخابات هر چه افزون تر باشد، شکوه پشتیبانان نظام بیشتر و موجب یأس کفار و منافقان خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۶۰۶۴۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
بیانیه انتخاباتی بسیج اساتید و نخبگان حوزه
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن بیانیه دبیرخانه مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه به این شرح است:
 بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و با ایمان ایران
در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، چند نکته مهم را به اطلاع می­رسانیم:
1-حضور حداکثری
الف) از آنجا که نظام اسلامی قوی­ ترین قدرت در مقابل سردمداران زر، زور و تزویر بوده و کفر، نفاق و فساد را در سراسر جهان با چالش مواجه ساخته است، تقویت این نظام، واجب عقلی و شرعی است و حضور حداکثری شما در انتخابات مراتب این تقویت را افزایش خواهد داد.
ب) حضور در انتخابات هر چه افزون  تر باشد، شکوه پشتیبانان نظام بیشتر و موجب یأس کفار و منافقان خواهد بود.
ج) پشتیبانی ملی از نظام و انقلاب هر چه با شکوه تر باشد دشمنان را از مقابله با نظام اسلامی مأیوس  تر و دسایس آنان را خنثی  تر خواهد کرد.
2-برنامه  های دینی
از آنجا که اسلامیت نظام، اساسی ترین رکن جمهوری اسلامی است از کاندیداها انتظار می رود که بخشی از فعالیت های تبلیغاتی خود را با ارایه برنامه جهت تقویت ایمان، باورها و رفتارهای دینی اختصاص دهند.
3-رعایت انصاف
بهتر است در کنار بیان اشکالات دولت  های گذشته، موفقیت  های جمهوری اسلامی در ابعاد گرایش به معنویات، تولید علم، رشد صنعت، ارتقاء کشاورزی و ... یادآوری شود تا مردم نسبت به آینده و کارایی نظام اسلامی مأیوس نگردند.
4-حفظ ارزش ها
کاندیداها و طرفدارانشان توجه کنند تا در جریان تبلیغات جهت دستیابی به رأی بیشتر، میراث شهیدان تضییح نشود و از مرز های اعتقادی و ارزش های دینی عبور نگردد.
5-شفافیت مواضع
همان گونه که رهبری فهیم و بصیر انقلاب فرمودند، فعّالان سیاسی مواضع خود را شفاف و نسبت خود را با دشمنان اسلام معلوم سازند.
6-خوداتکایی در پرتو خداباوری
با صراحت کاندیداها اعلام کنند که آیا بنا دارند به جای توانمندی های داخلی به بیگانگان اعتماد کنند و به جای توکل بر خداوند به دشمنان توکل کنند؟
7-نپذیرفتن قراردادهای ننگین
باید کاندیداها به این سؤال پاسخ دهند که آیا بنا دارند قراردادهای ننگینی مانند 2030 را پذیرفته و ایمان و فرهنگ مردم را به تاراج گذارند و یا اسناد بالادستی نظام را که در مراکز قانونی تصویب و مورد تأکید رهبر فرزانه انقلاب «مدظله العالی» است اجراء کنند؟
در پایان از حوزویان انتظار است که مطالب دینی در زمینه فرهنگ اشرافی گری، ترویج فساد و ولنگاری را برای مردم بیان کنند.
دبیرخانه مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه

ارسال نظرات
پر بیننده ها