خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مدیریت مهندسی فرهنگی، سیاسی و دینی جامعه باید درست شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگرمهندسی فرهنگی، سیاسی، دینی درست مدیریت شود جامعه دچار دگرگونی نخواهد شد، گفت: مهندسی بسیجی تنها مربوط به خودش نیست بلکه مربوط به جامعه است و هیچ وقت در مقابل دشمن عقب نشینی نمی کند.
کد خبر: ۸۸۶۰۶۲۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی در جمع اعضای شورای عالی قشر بسیج مهندسین استان اظهارداشت: هر مسئله ای که بخواهد تحقیق خارجی پیدا کند باید قبلا در ذهن ترسیم شود و وقتی ترسیم آن صحیح است که به نتیجه برسد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: لازم است دوره های تخصصی به صورت کلاسیک و ایده باشند و آنهایی که صلاحیت دارند اول هندسه آن را در ذهن بر اساس دانش و تخصص می ریزند بعد زیر مجموعه است که جنبه علمی را در ذهن خارج بدست می گیرد و این در همه عرصه ها است.

وی عنوان کرد: برای اینکه در همه عرصه ها مهندسی حاکم شود نیازمند یک مهندسی فرهنگی است، از مهمترین مسائل جامعه، مهندسی آن می باشد و نظارت مهندسی سبب پیشرفت و امنیت است.

عبادی با اشاره به اینکه اگرمهندسی فرهنگی، سیاسی و دینی درست مدیریت شود جامعه دچار دگرگونی نخواهد شد ، ادامه داد: در مهندسی شهری مهندسی زیبا و نازیبا وجود دارد و گاهی در جامعه به مهندسی شهری درست نگاه نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه مهندسی بسیجی امتیاز تعهد را دارد یادآورشد: همان گونه که در هشت سال دفاع مقدس اگر در یک منطقه ای بسیجی مستقر می شد برنامه های دشمن برای مقابله فرق می کرد و امروز مهندسی بسیجی در جبهه فرهنگی، سیاسی و دینی متفاوت است.

وی عنوان کرد: آنچه که عراق و سوریه را نجات داد و سبب پیروزی های مختلف شد همین تفکر بسیجی بود و حال در اوج است.

عبادی با بیان اینکه لازمه تفکر بسیجی این است که امروز ما بتوانیم در کلیه مسائل و عرصه های کشور در برابر دشمن برای آرمانهای انقلاب ایستادگی کنیم، گفت: مهندسی بسیجی تنها مربوط به خودش نیست بلکه مربوط به جامعه است و هیچ وقت در مقابل دشمن عقب نشینی نمی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار