در مبانی نبوی اعلام حمایت قالیباف از رئیسی نمونه‌ای از اخلاق سیاسی اسلام در تقدم اصلح بر صالح است و در میان بی‌اخلاقی‌های سیاسی و تبلیغاتی و هنجارشکنی برخی، اقدام قالیباف ستودنی و قابل تحسین است و این حرکت نمادی از اخلاق بسیجی و حزب‌الله است.
کد خبر: ۸۸۶۰۶۱۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله سیدرحیم توکل در گفتگویی با بیان اینکه در مبانی نبوی هر که شایسته‌تر است باید مسؤولیت بپذیرد، اعلام حمایت قالیباف از رئیسی را نمونه‌ای از اخلاق سیاسی اسلام در تقدم اصلح بر صالح دانست و اظهار کرد: در میان بی‌اخلاقی‌های سیاسی و تبلیغاتی و هنجارشکنی برخی، اقدام قالیباف ستودنی و قابل تحسین است و این حرکت نمادی از اخلاق بسیجی و حزب‌الله است.

وی با بیان اینکه مسؤولیت در نظام اسلامی باید وسیله خدمت به مردم برای کسب رضای خداوند و اعتلای نظام اسلامی باشد، افزود: سوداگری و عافیت‌طلبی و اشرافی‌گری از قدرت مسؤولیت، نمونه‌ای از رفتار ضدانقلابی و شیطانی است.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با اشاره به بیان مقام معظم رهبری در مورد رئیسی که وی را برخوردار از صلاح و امانت، و کارآزموده در مدیریت‌های کلان توصیف کرده بود، ادامه داد: شرایط لازم و اقتضائات کافی برای تغییر و دگرگونی مثبت کشور در شخص رئیسی وجود دارد و ایشان قادر به اجرای برنامه‌های تحول‌زا با استفاده از نیروهای شایسته و پاک دست است.

توکل سپری‌شدن دوران گفتار درمانی و فرصت‌سوزی چهار ساله و خریدار نداشتن شعارهای عوام‌فریبانه را از ویژگی مردم با بصیرت ایران برشمرد و گفت: با اتحاد و یکپارچگی مردم در روز 29 اردیبهشت، فصل جدیدی در ارائه خدمات به ملت و اعتلای نظام اسلامی از طریق الگوسازی ایران با انتخاب فردی شایسته و باکفایت آغاز می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها