نشست روشنگری پیرامون برنامه های بسیج و امربه معروف و نهی از منکر با حضور دانش آموزان دختر متوسطه دوم سامان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۰۵۹۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی و روشنگری با حضور دانش آموزان دختر متوسطه دوم باموضوع امر به معروف و نهی از منکر و آشنایی دانش آموزان با هویت و تفکر بسیجی به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید آوینی سامان برگزار شد.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهیدآوینی سامان در این نشست، ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه به بیان مطالبی در رابطه با تفکرات بسیجی و چگونگی مدیریت بسیج و انتخاب فرمانده رده مقاومت از بین خود دانش آموزان بسیجی، برای آمادگی حضور در اردوی طرح ولایت و همچنین چگونگی سازماندهی اعضای شورای بسیج در مدارس پرداخت.

مسیبی ضمن تاکید بر همکاری دانش آموزان با مدیر مدرسه بیان کرد: دانش آموزی که به عنوان فرمانده واحد مقاومت بسیج دانش آموزی انتخاب می گردد بایستی بین دانش آموزان و اعضای شورای بسیج همبستگی و هماهنگی ایجاد کند.

وی در پایان جلسه به بیان برگزاری جلسه حلقه های صالحین با موضوعات متنوع (علمی، فرهنگی، آموزشی و ...) توسط دانش آموزان و هدایت این حلقه ها به سوی مساجد پرداخت.

هم اندیشی پیرامون اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در محیط مدرسه و جامعه و شیوه های اجرای این فریضه واجب الهی، از دیگر بخش های این نشست بود.

ارسال نظرات