خبرهای داغ:
در بخشی از بیانیه بانوان جبهه مردمی نیروهای انقلابی تهران آمده است: ما بانوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب از این اقدام جهادی و انقلابی دکتر محمد باقر قالیباف تقدیر نموده و پیروزی حجت الاسلام رئیسی را در سایه همدلی و هم افزایی همه نیروهای انقلاب از درگاه ایزدمنان خواستاریم.
کد خبر: ۸۸۶۰۵۸۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،بانوان جبهه نیروهای انقلاب اسلامی تهران، با صدور بیانیه ای از اقدام انقلابی دکتر محمدباقر قالیباف، در انصراف از کاندیداتوری انتخابات به نفع حجت الاسلام دکتر سیدابراهیم رئیسی تقدیر کردند.

در این بیانیه آمده است: امروز تحقق آرمان های انقلاب جز در سایه همدلی همه جریان های وفادار به انقلاب میسر نمی گردد. تصمیم جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف علیرغم داشتن ظرفیت های مطلوب در اختیار ایشان، گواه این مدعا است.

قطعا در این اقدام هیچ هدفی جز خدمت به مردم نداشته است و ما بانوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب تهران بر این عقیده هستیم که انصراف توام با همراهی و کمک همه جانبه دکتر قالیباف به حجت الاسلام رئیسی، همانطور که در بیانیه کناره گیری ایشان نیز آمده است، سرمایه اجتماعی کم نظیری را برای وی در بدنه نیروهای انقلاب تولید خواهد نمود.

این رخداد می تواند سرآغاز نقطه عطفی برای خدمت رسانی و تداوم اقدامات جهادی در فضای عمومی کشور باشد.

ما بانوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب از این اقدام جهادی و انقلابی دکتر محمد باقر قالیباف تقدیر و تشکر نموده و پیروزی حضرت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی را در سایه همدلی و هم افزایی همه نیروهای انقلاب از درگاه ایزد منان خواستاریم.


ارسال نظرات