خبرگزاری بسیج: اولین جلسه ستاد بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سپاه پاکدشت با حضور فرمانده برگزارشد .
کد خبر: ۸۸۶۰۵۶۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ نخستین جلسه ستاد بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شهرستان پاکدشت با حضور سرهنگ پاسدار سعید موسی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزارشد .

سرهنگ موسی پور در این جلسه اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال جانسوز معمار کبیر انقلاب همه باید در راستای برگزاری هرچه بهتر  این مراسم تلاش نماییم .

وی اظهارداشت: امام خمینی (ع) در طول زندگی خود برای برپایی یک انقلاب اسلامی برمبنای اصول دینی و محوریت مردم رنج های بسیاری کشیدند و هیچ گاه در این راه دشوار و سخت دست از تلاش و مبارزه با ظالمان دست برنداشتند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت درادامه تاکید کرد: حضرت امام در طور این سالها با توکل به خداوند متعال و صبر و تحمل در مقابل رژیم شاه ایستادگی کردند وامید خود را در بدترین شرایط از دست نداده و با ایمان قوی که داشتند توانستند بر ظلم پیروز شوند.

  موسی پور افزود: اگر ما امروز آسایش، امنیت و عزت داریم مدیون امام خمینی (ره) و شهدای عزیز هستیم از این رو باید تلاش کنیم مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) به خوبی و با کیفیت هرچه بهتر برگزارشود و بار دیگر با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کنیم .

در جلسه بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) دستور تشکیل کمیته ها و نیز اقداماتی که باید توسط کمیته ها انجام شود در دستور کار قرار داده شد و تمامی نقاط ضعف سالهای گذشته مورد ارزیابی قرار گرفت .

ارسال نظرات