خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسیت(ع) بوئین زهرا:

شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا گفت: بهرحال رقابت و دعواهای سیاسی داخل نظام است اما نباید اجازه دهیم که به بیرون از مرزها نفوذ کند تا دشمن به خود اجازه اغتشاش دهد و فرصت طلبی کند.
کد خبر: ۸۸۶۰۵۳۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

حجت الاسلام  ابوالقاسم رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع)شهرستان بوئین زهرا در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین پیرامون " انتخابات " اظهار کرد: توصیه های ما قطعا فرمایشات رهبری به مردم است که حضور حداکثری مردم  پای صندوق های رای را توصیه کردند هرچند ملت ما به این درجه از بلوغ فکری و سیاسی رسیده اند که بتوانند این موقعیت حساس را درک کنند و گوش به فرامین مقام معظم رهبری بدهند.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم پیام های بین المللی برای ما دارد و نشان دهنده اقتدار و پیروزی کشور است .

رحیمی تصریح کرد: شورای نگهبان فقط کف صلاحیت ها را می‌تواند تعیین کند و این نشان دهنده آن نیست که تمامی کاندیدا در یک سطح هستند بلکه عیار هرکدام متفاوت است و باید در گفتگوهایشان این شناخت را پیدا کرد و در بحث اصلح بودن باید ببینیم عیارها در چه اندازه ای است.

این مقام مسئول در بحث شناخت کاندیداتوری بیان کرد: سقف این معیارها  و نکات اصلح را مردم باید در نظر بگیرند اگر عده ای از مردم به خود کاندیداها شناخت ندارند می‌توان از طرق مختلف این شناخت را حاصل کرد.

رحیمی از راه های شناخت کاندیداتوری گفت: یکی از راه‌های شناخت را از حمایت کنندگان می‌داند یعنی  کسانی که از فرد کاندید شده حمایت می‌کنند و یا رسانه هایی که موافق یا منتقد وی هستند.

و مرحله بعدی شناخت را می‌توان از طریق بررسی پیشینه شخص مورد نظر و عملکردهای وی در آن دوره مسئولیت حاصل نمود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) تبیین کرد: نکته بعدی که مورد اهمیت قرار دارد بحث اخلاق و آرامش است، در انتخابات شورای شهر و چه در انتخابات ریاست جمهوری باید آرامش مهیا شود و در یک رقابت سالم برگزار گردد.

رحیمی خاطرنشان کرد: بحرحال رقابت و دعواهای سیاسی داخل نظام است اما نباید اجازه دهیم که به بیرون از مرزها نفوذ کند تا دشمن به خود اجازه اغتشاش دهد و فرصت طلبی کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) در پایان یادآور شد: شرکت ما در انتخابات یک تکلیف الهیست و بر ما تمام است از این رو مسئولان ارشد ما باید در این روز سرنوشت ساز بصیرت بخرج دهند و نیز این بصیرت را به مردم تزریق کنند تا هوشمندانه عمل کنند و نگذارند اشتباهات 88 اینبار رخ دهد و بدرستی مدیریت و نظارت کنند.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار