مسئول تعلیم و تربیت بسیج استان چهارمحال و بختیاری گفت: انتخاب اصلح، جامعه را برابر تهدیدات داخلی وخارجی بیمه می کند.
کد خبر: ۸۸۶۰۵۰۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام عبدالله مرادی در گفتگو با خبرنگار بسیج، با بیان این جمله؛ "السلام علی المهدی الذی یملا الارض قسطا وعدلا کما ملات ظلما وجورا"، ایام شعبانیه و عید بزرگ میلاد دادگستر عالم هستی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف را گرامیداشت.

حجت الاسلام مرادی، در ادامه با اشاره به اهمیت بسیار بالای انتخابات گفت: اینک در آستانه امتحان بزرگ انتخابات با بینشی عمیق و بصیرتی برگرفته از عمق مبانی دینی و انقلابیمان باید تلاش نماییم که به آرمان ها و اصول و ارزش های ترسیم شده ازسوی امام عزیزمان (ره)و شهدای جان برکفمان برگردیم و از اشرافی گری و غرق شدن در تجملات، اسراف و فریب استکبار بپرهیزیم.

وی، افزود: باید بدانیم آقایی و استقلال و آزادی با تمام سختیهایشان همراه باعزت، بر رفاه و جاه طلبی و زر اندوزی با تمام راحتیشان همراه با ذلت ارزش و شرف دارد، که ما فرزندان عاشورایی هستیم و منتظران عدالت گستر عالم.

این مقام مسئول، ادامه داد: اینک که خط مسیر را سکاندار انقلاب و امام المسلمین به زیبایی ترسیم نموده اند از کلام ناب او بهره مند شویم و با انتخاب اصلح یعنی کسی که بر مردم تکیه دارد، یعنی کسی که نگاهش به توانایی ملت است، یعنی کسی که حامی جوانان و زنان و دختران و پسران است و در عمل خود و خانواده اش نشان داده است، به رسالت خویش عمل کنیم.

وی، اضافه کرد: باید در این مسیر با انتخاب اصلح، یعنی کسی که ولایتمدار واقعی است، یعنی کسی که هیچ گاه در اندیشه نگاه امنیتی به مردم جامعه نبوده و در این جایگاه پستی نداشته است، یعنی کسی که عدالت در مسیر فعالیتش اصل و اساس بوده و در یک کلام یعنی کسی که یارمحرومان و دشمن ستمگران و زراندوزان و مطیع اسلام و امامین انقلاب است، بیاییم نظام مقدسمان را برای چهارسال آینده از مشکلات درونی و بیرونی ایمنی بخشیم و فردی را انتخاب کنیم که دیگر سراغ حاشیه ها و جدل ها نرود و آستین خدمت و کار و تلاش برای این ملت را بالابزند.

حجت الاسلام مرادی، ملاک و معیار اصلح را منویات مقام معظم رهبری دانست که بر اساس مصالح ملت و کشور و ارزش های اسلام و قرآن بیان می شوند و ‌تصریح کرد: انتخاب اصلح، جامعه را برابر تهدیدات داخلی وخارجی بیمه می کند.

وی، ضمن توصیه به آحاد مردم برای حضور پرشور در پای صندوق های رأی، تأکید کرد: وعده ما روز ۲۹ اردیبهشت ماه پای صندوق های رای با انتخاب اصلح... .

ارسال نظرات