اعتدال واقعی در کلام و چهره آن نامزد مظلوم و سید قدسی، در مشی و روش دیده می‌شود، با اینکه پرونده همه زیربغلش بود ولی در مناظره از پرونده کسی استفاده نمی‌کند که این اعتدال مبتنی بر اسلام است.
کد خبر: ۸۸۶۰۴۹۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسن عباسی در همایش بزرگ حامیان حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استادیوم آزادی این شهرستان اظهار کرد: امروز انتخاب بین قاضی و دیپلمات است، اینکه رئیس دولت یازدهم گفته دکتری حقوق دارد در این 25 سال در کجا با این دکترا وکالت کرده است.

وی افزود: دیپلمات کسی است که هست و نیست دانشمندان هسته‌ای را دو دستی تقدیم دشمن کرد، کسی که به جای اینکه تحریم را بردارد می‌گوید قدرت موشکی را هم کم کنیم، کسی که ادعا می‌کند امنیت آورده ولی مقابل امنیت کشور است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز تصریح کرد: دیپلمات کسی است که ادعای اعتدال‌گرایی دارد اما این چهار سال بیشترین رفتار تند را با منتقدان خود دارد، 56 بار به منتقدین خود بدگویی کرده و 34 بار مخالف منویات رهبری عمل کرده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: دیپلمات کسی است 61 بار مخالف حکم مراجع تقلید عمل کرده است، دیپلمات کسی است که ملت را به همان چهار درصد مردم مرفه‌نشین تهران می‌داند.

عباسی با اشاره به اینکه وزرا کابینه دولت فعلی 700 میلیارد تومان ثروت دارند،  یادآور شد: امروز دوران اعتدال‌گرایی جریان اصلاحات مُرد و چیزی به این نام وجود ندارد.

وی تصریح کرد: اعتدال واقعی در کلام و چهره، در مشی و روش بعضی‌ها دیده می‌شود، با اینکه پرونده همه زیربغلش بود ولی در مناظره از پرونده کسی استفاده نمی‌کند که این اعتدال مبتنی بر اسلام است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز اضافه کرد: ما معتقد به اتحاد با جهان اسلام و حمایت از مستضعفان عالم و مقابل مستکبرین جهان به‌ویژه شیطان بزرگ هستیم.

این مسؤول افزود: انتخاب بر سر شعار و عمل است، بین کسانی که با هیچ انرژی هسته‌ای خواستند و کسانی که این دستاورد را روی میز گذاشتند و باختند، کسانی که زیر موشک مرگ بر رژیم صهیونیستی می‌نویسند یا کسانی که مقابل صهیونیستی نیستند.

عباسی با اشاره به اینکه ما نه تنها زیر موشک بلکه زیر پوشک بچه مرگ بر صهیونیستی می‌نویسیم که ارزشش همین است، افزود: رفع تحریم دروغ است، چرا محرمانه مصوبه 2030 یونسکو را تصویب کردید که بزرگ‌ترین خیانت به کشور است.

وی گفت: باید کسی که معتقد به دین، اعتقادات و فرهنگ اسلامی است موفق شود نه کسانی که لیبرال را به نام اسلام پیاده می‌کنند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز ادامه داد: مشکل دولت فعلی این است که میلیاردر، لیبرال و شایسته سالاری را رعایت نکردند.

این مسؤول ادامه داد: ما به دنبال کلمه قسط هستیم تا سهم هرکسی را به او بدهیم و سهم هر کسی نبود ازش بگیریم، رئیس جمهور ما باید قسط را اجرا کند و لیبرال نباشد.

عباسی تصریح کرد: بی‌صبرانه منتظر رئیس جمهوری هستیم که خود و مدیران وزیر مجموعه آن دغدغه قسط داشته باشند.

وی افزود: ما دولتی می‌خواهیم که با سیاست درهای باز بی‌حساب و کتاب اقتصاد کشور را نابود نکند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز در پایان گفت: آمریکا جز زبان تقابل زبان دیگری نمی‌فهمد.

تجمع‌کنندگان در این همایش از ستاد جوانان حامیان در ستاد مرکزی حامیان آیت الله رئیسی دیدار کردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها