موسسه روایت 27 بعثت با انتشار مجموعه «بیست و هفتی‌ها» سعی دارد نسل سوم و چهارم انقلاب را با مسئولین واحد، فرمانده گردان‌ها و فرمانده گروهان‌های لشکر 27 محمد رسول‌الله (ص) آشنا کند.
کد خبر: ۸۸۶۰۴۳۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،  این کتاب‌ها به صورت سرگذشت‌نامه داستانی منتشر می‌شود و در آن روایت‌هایی کوتاه از زندگی شهدا از زبان خانواده و هرزمان آن‌ها روایت می‌شود.

«مردی بدون رد پا» کتابی از مجموعه بیست و هفتی‌ها است که طی 9 فصل سرگذشت‌نامه سردار شهید «مرتضی ابراهیم ولوجردی» فرمانده واحد عقیدتی لشکر 27 محمدرسول الله (ص) را بازگو می‌کند.

«صاحب، دختری از روستای هنجن»، «خمس اموال پدر»، «روزهای پرالتهاب مبارزه»، «مربی عقیدتی»،‌‌«آغاز زندگی مشترک»، مسئول عقیدتی لشکر 27»، «اردوگاه قلاجه، آخرین ایستگاه»، «قرعه به نام من دیوانه زدند»، «بصیرت سرخ»، «روز وداع یاران» و «وصیت نامه»، فصل‌های این کتاب را تشکیل می‌دهند.

قسمتی از متن کتاب:

«مادر هم خواب دیده بود. دیده بود که پشت پنجره طبقه بالای خانه یک علم حضرت ابوالفضل (ع) گذاشته‌اند. سرش را از پنجره بیرون آورد و با ناراحتی گفت:

ای داد بی‌داد، علم حضرت ابوالفضل (ع) اومده توی خونمون!

سرش را از پنجره بیرون کرد و به آن‌ها گفت:

شما چرا به من خبر ندادید علم حضرت ابوالفضل (ع) رو آوردید این‌جا؟

چند روز بعد که خبر شهادت مرتضی را شنید، برای دیدن جنازه اجازه نمی‌دادند جلو برود. نمی‌خواستند با دیدن شهید حالش خراب‌تر شود. اما او اصرار کرد و توانست تن بی‌دست پسرش را ببیند. اصلا انگار به دلش افتاده بود مرتضی را بدون یک دست آورده‌اند. یاد خوابش افتاده بود و مطمئن بود دیدن خواب علم حضرت ابوالفضل (ع) بی‌دلیل نبوده است. همین که دید مرتضی یک دست ندارد آرام شد. دیگر ناراحت پسرش نبود.»

«مردی بدون رد پا» سرگذشت‌نامه سردار شهید «مرتضی ابراهیم ولوجردی» فرمانده واحد عقیدتی لشکر 27 محمدرسول الله (ص) به اهتمام «لیلا خجسته‌راد» در 160 صفحه مصور نوشته و توسط نشر «روایت 27 بعثت» در 3000 جلد منتشر شده است.

ارسال نظرات