خبرهای داغ:
نصب پوسترهای تبلیغاتی چهره شهر اهواز را کاغذی کرده است و برخی از شهروندان از این وضعیت ابراز گلایه کرده‌اند.
کد خبر: ۸۸۶۰۳۷۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، تنها چند دقیقه از اعلام زمان رسمی آغاز تبلیغات شوراهای شهر و روستا نگذشته بود که رقابت نه برای رسیدن به کرسی خدمت بلکه برای چسباندن پوستر بر پوستر نامزد دیگری در شهر اهواز آغاز شد.

هر چند که باید کلان‌شهر اهواز به عنوان مرکز استان چند میلیون نفری الگویی برای شهرستان‌های آن باشد، این روزها باید برخی از شهرها نمادی برای مرکز استان خود باشند.

با وجود اینکه چند صد کاندیدا برای حضور در پنجمین دوره شورای شهر اهواز در عرصه رقابت حضور دارند، بازار داغ بنر و پوستر چسباندن به اوج خود رسیده است و رفته رفته تمام خیابان‌ها و کوچه‌ها در حال پوستر باران شدن است.

این برنامه‌ها در حالی به وقوع می‌پیوندد که کاندیداهای حاضر ظاهرا در رسیدن به موفقیت در عرصه رقابت برنامه‌ریزی کرده‌اند و خبری از ادامه راه و چگونگی مدیریت شهری خبری نیست و بخشیدن چهره بسیار زشت به دیوارهایی شهری که فردا خود این افراد باید متولی مدیریت پاکسازی آن باشند گواهی بر این ادعاست.

با این حال، عدم رضایت بسیاری از شهروندان از زیر پوستر و چسب رفتن دیوارهای منازلشان باعث شده است تا مراتب نارضایتی از این اقدام ناشایست اعلام شود، دیوارهایی که گاها صاحبان املاک با صرف هزینه‌های میلیونی نماکاری کرده‌اند و امروز زیر هجوم پرشمار سریش و کاغذ اسیر شده‌اند.

عدم توجیه کارگران و مسؤولان نصب پوسترها توسط ستادها و کاندیداهای انتخاباتی باعث شده است که چهره‌ای نه برای فردا و هفته‌ها پس از انتخابات، بلکه برای ماه‌ها و یا تا دوره دیگر انتخابات شوراها به این وضعیت باقی بماند.




حسین احمدی یکی از شهروندان محله باهنر اهواز است که در این رابطه در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیجاظهار کرد: متاسفانه برخی از هواداران نامزدهای این دوره انتخابات شورای شهر بدون توجه به حقوق مالکیت با نصب 55 پوستر تمام نما و ظاهرا منزل من را به رنگ ستاد تبلیغاتی در آورده‌اند.

وی افزود: این کار نه تنها موجب نارضایتی بنده است بلکه حق‌الناس به حساب می‌آید و من و قطعا هیچ فرد دیگری برای نابودی ظاهر و نمای خانه‌اش که هزینه چند میلیونی انجام داده است رضایت ندارد.

این شهروند اهوازی بیان کرد: برخی از افراد که داعیه‌دار پیشرفت و توسعه شهری هستند چرا باید این‌گونه چهره شهری که خود باید برای رفع این معضل بودجه بدهند را مخدوش کنند.

انتهای پیام/72026/الف30
برچسب ها: بسیج ، خبرگزاری بسیج ، بسیج 
ارسال نظرات
پر بیننده ها