خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مومنی:

سند 2030 یونسکو خلاف قرآن کریم است /پذیرش 2030 مصداق بارز خیانت است

استاد حوزه علمیه قم گفت: سند 2030 یونسکو صریحا خلاف قرآن کریم است و این سند آموزش جنسی به خردسالان را توصیه می‌کند.
کد خبر: ۸۸۶۰۳۶۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
سند 2030 یونسکو خلاف قرآن کریم است /پذیرش 2030 مصداق بارز خیانت است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی ظهر امروز در تجمع اعتراض آمیز اصناف بازار قم در اعتراض به امضای مخفیانه سند 2030 یونسکو که در مسجد ملاجعفر برگزار شد، در واکنش به سخنان برخی از نامزدهای انتخاباتی گفت: کسانی که می‌گویند ما سایه جنگ را از کشور دور کردیم، نسبت به قرآن و روایات بی اطلاع هستند، ممکن نیست که کسی خوب باشد و دشمن نداشته باشد.

وی ادامه داد: ممکن نیست کسی در مدار حق حرکت کند، اما افرادی با او دشمنی نکنند، این کلام قرآن است، اگر قرار باشد که با دشمن کنار بیاییم، او باید به ما امتیاز بدهد.

استاد حوزه علمیه قم افزود: از ابتدای نهضت انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و تاکنون مردم در صحنه بودند، یکی از کاندیداها بی شرمانه و وقیحانه می‌گوید که من به اجرای سند 2030 مقید هستم.

مومنی با اشاره به هراس پراکنی در جامعه اظهار کرد: برخی مردم را از جنگ می‌ترسانند، براساس روایات شیعیانی در زمان غیبت وجود دارند که از جنگ هراسی ندارند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: هر چیزی که بوی مخالفت با قرآن و اهل‌بیت(ع) را می‌دهد، باید به مخالفت با آن پرداخت، نه اینکه آن را قبول کرد، بدبخت ترین انسان فردی است که آخرت خود را برای دنیای دیگران می‌فروشد.

مومنی با اشاره به نشانه‌های نفاق اظهار کرد: براساس روایات دروغگویی، خلف وعده و خیانت در امانت جزو نشانه‌های منافقین برشمرده شده است، امام صادق(ع) فرمود به عالمی اعتماد کنید که شما را از شک به یقین بیاورد.

وی یکی از مصادیق خیانت پذیرفتن سند 2030 یونسکو است ادامه داد: ما اخلاق مدار هستیم و گرنه می‌توانیم که بسیاری از صحبت‌ها را بگوییم. حرف‌های ما براساس اخلاق است، کسی که خائن می‌شود، لیاقت امانت داری را ندارد. کسی که قسم خورده است به اسلام و ولایت فقیه ملتزم باشد و به این قسم ملتزم نباشد، خائن است.

استاد حوزه علمیه قم افزود: رئیس مجلس شورای اسلامی که نماینده قم است باید در مقابل سند 2030 اعتراض می‌کرد.

مومنی با اشاره به ابعاد سند 2030 یونسکو اظهار کرد: براساس این سند کتاب‌ها و برنامه‌هایی تدوین و چاپ شد، سند 2030 اشکالات زیادی دارد و کسانی که این سند را امضا کردند، قانون را زیر پا گذاشتند. قبول این سند براساس قانون اساسی اشکال دارد و سند 2030 به تصویب مجلس شورای اسلامی نرسید.

وی ادامه داد: سند 2030 یونسکو تعهد به پذیرفتن منشور حقوق بشر است، این منشور به معنی پذیرفتن هم جنس بازی و آموزش جامع جنسی است. سند 2030 یونسکو خلاف صریح قرآن کریم است و این سند آموزش جنسی به خردسالان را توصیه می‌کند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: دولت یازدهم آموزش قرآن کریم را در پیش‌دبستانی‌ها ممنوع کرد، همچنین داستان شهید فهمیده در این دولت از کتاب‌ها حذف شد.

مومنی پذیرفتن سند 2030 را در راستای حذف معلمان متعهد دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی تسلیم سندهایی همچون سند 2030 نمی‌شود، ما براساس قرآن کریم، سنت و سیره اهل‌بیت(ع) عمل می‌کنیم و به هیچ مجموعه‌ ای همچون یونسکو اجازه دخالت در نظام آموزشی ایران را نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: امضای سند 2030 یونسکو توسط هر مقامی اشتباه بوده است و باید او بازخواست شود. اجرای این سند و عملیاتی کردن آن خیانت است. امام خمینی(ره) فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد، هر کسی که بخواهد به این مقام تعرض کند، از مردم سیلی سنگینی می‌خورد.

استاد حوزه علمیه در پایان خاطرنشان کرد: برخی افراد به سند 2030 یونسکو افتخار می‌کنند، سندی که برجام فرهنگی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار