عبدالمجید شیخی گفت: پول بیت المال علیه بیت المال هزینه می‌شود این حرکت ضد اقتصاد مقاومتی است و رسانه های موافق دولت یازدهم درصدد هستند تا با جریان سازی، خام سازی اقتصاد پول بیت المال را از مسیر اصلی منحرف کنند.
کد خبر: ۸۸۶۰۳۴۳
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۷

عبدالمجید شیخی اقتصاددان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: در شرایطی که کشورمان از  رکود اقتصادی رنج می‌برد دولت یازدهم مخارج سنگینی را برای رسانه های موافق و همسوی اهداف خود هزینه کرده است. لذا چنین مسیری که دولت در پیش گرفته است خلاف اقتصاد مقاومتی است .

وی با بیان اینکه پول بیت المال علیه بیت المال هزینه می‌شود افزود: این حرکت ضد اقتصاد مقاومتی است و رسانه های موافق دولت یازدهم درصدد هستند تا با جریان سازی، خام سازی اقتصاد پول بیت المال را به مسیرهای دیگری انحراف دهند و در حقیقت باید باور داشت که رسانه های موافق دولت یازدهم درآمدهای کلانی را در هنجار شکنی اصول و موازین اقتصادی کشورمان به کار می‌گیرند.

شیخی بیان داشت: انتظاری که از رسانه های می‌رود این است که رونق تفکر اقتصاد مقاومتی را داشته باشند زیرا برای خروج از رکود اقتصادی نهادهای اقتصادی بسیاری باید ایجاد شود نهادهای بسیاری هم باید تغییر کنند.

این اقتصاددان گفت: رسانه های دولت در جهت بقای دولت یازدهم و حفظ برتری منافع ملی و بیت المال اقدام می‌کنند این در حالی است که رسانه ها باید به تصمیم گیری مدیران اقتصادی جهت دهند، روند موانع و مقابله با بحران اقتصادی را تسهیل کنند. لذا باید شکل گیری فرهنگ اقتصاد مقاومتی به مدیران و سیاستگذاران کمک کند تا ضمن مدیریت صحیح منابع انسانی، منابع مادی و کنابع مالی بتوانند تصمیم گیری درستی در مواجهه با بحران ها و استفاده از فرصت‌های اقتصادی داشته باشند.

ارسال نظرات