واکنش ابطحی به اظهارنظر مولاوردی درباره سند2030 در گفتگو با«بسیج»:

خانم مولاوردی یکبار سند 2030 را مطالعه کند/ این سند مروّج فرهنگ آمریکایی است

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: معلوم است که خانم مولاوردی سند 2030 را کامل نخوانده اند و بنده توصیه می کنم این سند را دقیقاً مطالعه کنند و ببیند که چه برداشت هایی می توان از این سند انجام داد.
کد خبر: ۸۸۶۰۲۹۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

سید محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات خانم مولاوردی مبنی بر اینکه "سند2030 مخفیانه امضاء نشده و برای آموزش برابر دختران و پسران بسیار هم خوب بوده است"گفت: خانم مولاوردی با این اظهارنظرشان نشان دادند که مانند دیگر اعضای کابینه دولت، کمتر به حوزه تحت نظر خود می پردازند.

وی افزود: به دلیل اینکه خانم مولاوردی دستاورد قابل توجهی در حوزه زنان و خانواده ندارند مجبورند به مسائل دیگری بپردازند و اظهارنظر کنند، اولا روال قانونی این سند به درستی طی نشده و از نظر محتوا هم احتمالا خانم مولاوردی سند2030 را نخوانده اند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این سند بحث برابری و تساوی جنسیتی را مطرح می کند و این دقیقاً همان چیزی است که فرهنگ آمریکایی به دنبال آن است.

ابطحی در ادامه تصریح کرد: اگر خانم مولاوردی این سند را مطالعه می کردند احساس مسئولیت و مخالفت می کرد، لذا معلوم است که ایشان سند 2030 را کامل نخوانده اند و بنده توصیه می کنم این سند را دقیقاً مطالعه کنند و ببیند که چه برداشت هایی می توان از این سند انجام داد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس بیان کرد: سند 2030 با موازین اسلامی و فرهنگ بومی خودمان مغایرت دارد و با نهیبی که مقام معظم رهبری زدند ان شاالله شورای عالی انقلاب فرهنگی و کمیسیون آموزش جلسات دیگری هم خواهد گذاشت.

وی عنوان کرد: این بحث ها بیشتر به خاطر انتخابات است و برای تبلیغات اتخباتی است می خواهند فشار افکار عمومی را بر عملکرد ضعیف دولت بپوشانند.


به گزارش خبرگزاری بسیج، شهیندخت مولاوردی در همایش بررسی عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه زنان و خانواده که طی روزهای اخیر در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد درباره سند 2030 و انتقاد رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره آن گفت: «سند 2030 مخفیانه امضا نشده،این سند برای آموزش برابر دختران و پسران بسیار هم خوب بوده است!»


ارسال نظرات