خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج مستضعفین در یادواره شهدای کارگری گفت: قشر بیدار و انقلابی کارگر در همه عرصه های انقلاب خوش درخشیدند
کد خبر: ۸۸۶۰۲۶۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار علی فضلی در یادواره 14000شهید کارگری دفاع مقدس و 300 شهید کارگری استان قزوین  که صبح امروز(دوشنبه)  در مسجد حضرت ابوالفضل شهر الوند برگزار شد گفت: شهدا بهترین شمع هدایت هستند و قشر بیدار و انقلابی کارگر در همه عرصه های انقلاب  خوش درخشیدند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در یادواره 14000 شهید کارگری دوران دفاع مقدس و 300 شهید کارگری استان قزوین گفت: شهدا بهترین شمع هدایت هستند و قشر بیدار و انقلابی کارگر در همه عرصه های انقلاب  خوش درخشیدند.

وی  ضمن تقدیر و تشکر از خانواده های شهدا و صبوری آنان  در مشکلات و مسایل  کشور و انقلاب تصریح کرد: خانواده های شهدا سمبل ایستادگی مقاومت و انقلابی بودن هستند و توانستند از بهترین داشته های خود بدون چشم داشتی بگذرند و با خدای متعال معامله کردند.

سردار فضلی با توجه به نزدیک شدن سالروز آزادی خرمشهر اظهار کرد: شجاعت و پاکی و در چهره این عزیزان موج می زند  و توانستند در 8 سال  ایستادگی مظلومانه در برابر تمام دنیای استکبار بایستند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه یاد آور شد: در عملیات فتح المبین رزمندگان بیش از سی روز کار های مختلف  و شناسایی در کنار عملیات انجام دادند  و زمینه ساز عملیات بزرگ بیت المقدس شدند که بیش از 5600 کیلومتر مربع  از خاک وطن که در اشغال دشمن بعثی بود  آزاد شد.

فضلی  تاکید: عملیات بزرگ بیت المقدس با همکاری و وحدت تمام نیروهای مسلح کشور و نیروهای مردمی به سرانجام رسید و زمینه ساز پیروزی های بزرگ دیگر شد

در این  عملیات هماهنگی بین چهار قرارگاه با مرکزیت قرارگاه کربلا صورت گرفت و در میان مثلث بصره جاده اهواز خرمشهر و کارون  بود که در کنار همه موانع عبور از رودخانه کرخه کارون و اروند هم از دیگر افتخارات نیروهای انقلاب بود که اقتدار ایران اسلامی را به دنیا نشان داد.

 

وی اظهار کرد: عنایت خداوند و خون شهدای این سرزمین جنگ را از مرزهای ایران دور کرده است.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش‌های اسلامی بود، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه دشمنان اسلام و ایران در صدد هستند تا انقلاب را از پا درآورند اما به لطف خداوند انقلاب اسلامی همچنان پابرجاست.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس تشریح کرد: امام راحل با فتح خرمشهر پیروزی مستضعفین به جهانیان نوید داد و ملت ایران با همدلی و وحدت توانستند بعد از 19 ماه این شهر را آزاد کنند و پرچم جمهوری اسلامی را بر مناره مسجد جامع به اهتزاز درآورند.

جانشین فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، خون پاک شهدا و وحدت مردم ولایتمدار ایران که همواره در صحنه حضور دارند سایه جنگ را برای همیشه از این سرزمین دور کرده است.

این مسئول با اشاره به سخنان امام راحل (ره) که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: پیام بنیان گذار کبیر انقلاب نشان از این دارد که خداوند همیشه پشتیبان ملت ایران است چراکه این مردم طرفدار حق هستند و در برابر باطل ایستادگی می‌کنند.

سردار فضلی با اشاره به تهدیدات دشمنان نسبت به انقلاب اسلامی، توضیح داد: یکی از تهدیدات دشمن به صورت کوتاه مدت است که در آن تلاش می‌کنند تا امنیت کشور را به مخاطره اندازند.

وی در پایان افزود: تکفیری‌ها و دشمنان در بیرون از مرزها تلاش می‌کنند تا به انقلاب اسلامی و کشور ایران آسیب برسانند اما فرزندان انقلاب شبانه روز تمامی مرزهای این سرزمین را رصد می‌کنند و هوشیارتر و بیدارتر از دشمنان هستند.

1002/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها