خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان:
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه یکی از ارکان مهم ارتباطات اجتماعی و پیوند دهنده دستگاه‌های اجرایی با مردم هستند.
کد خبر: ۸۸۶۰۲۵۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
مجتبی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه تکریم مردم و ارتقای سطح ارتباطات مردمی یکی از وظایف روابط عمومی است، اظهار داشت: در مبانی دینی و قرآنی هم پیوند و ارتباط و الفت میان مومنان و دوستی با نیکوکاران یکی از شروط رستگاری مومنین و صالحان بیان شده است .

وی با تبریک 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات به دست اندرکاران روابط عمومی گفت: دین مبین اسلام انسان را موجودی اجتماعی و دارای ارتباطات دانسته و داشتن پیوندهای انسانی را مهم برشمرده است و بی شک نظام اجتماعی برای رشد و تکامل و و ادامه حیات خویش به برقراری ارتباط اجتماعی و انسانی نیازمند است .

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان خبرنگاران و اصحاب رسانه را یکی از ارکان مهم ارتباطات اجتماعی و پیوند دهنده دستگاه‌های اجرایی با مردم دانست و افزود: اگر خبرنگاران به عنوان راویان خبر و آئینه انعکاس اخبار و مشکلات اجتماعی وجود نداشته باشند بی تردید خلأ و شکاف عمیق ارتباطی میان مردم و دستگاه ها ایجاد خواهد شد و در این میان نقش روابط عمومی ها به عنوان حلقه ارتباطی میان اصحاب رسانه و مدیران دستگاه ها برای انتقال خواسته ها و مطالبات مردم و خدمات سازمان ها، حساس و ویژه است .

وی با اشاره به این که زبان ارتباطی روابط عمومی ها باید تاثیرگذار و روان باشد، تصریح کرد: صداقت و امانتداری در انتقال و انعکاس اخبار، ایجاد ارتباط چهره به چهره با مخاطبان ، برگزاری نشست های مردمی و دریافت مطالبات و مشکلات مردم و آگاهی از مسائل روز جامعه و دیدگاه های مردم نسبت به سازمان متبوع ، از جمله مهم ترین شاخص های روابط عمومی کارآمد است .

عباسی بهره گیری از فنون روابط عمومی و کارآمدسازی روابط عمومی ها را یکی از مسائل مهم و لازم توجه در دستگاه های اجرایی عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات