عضو کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه پیشنهاد می‌کنم مردم فردی را انتخاب کنند که نماد مبارزه با رانت و فساد است، گفت: متاسفانه در چهار سال اخیر اراده تغییر وضعیت اقتصادی در مسئولان دولتی دیده نشده است.
کد خبر: ۸۸۶۰۲۵۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید حسن حسینی شاهرودی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو به لحاظ اقتصادی دو جریان کلی در مقابل هم صف  آرایی کرده‌اند، گفت: در روز 29 اردیبهشت مردم باید انتخاب کنند که به ادامه وضع موجود رای خواهند داد و یا به دنبال آن هستند که روند و ریل‌گذاری اقتصادی به طور کلی جا به جا شود.

وی با اشاره به مشکلاتی همچون بیکاری و رکود حاکم بر اقتصادی کشور گفت: هر تصمیمی مردم اتخاذ کنند از آنجا که برآمده ازنظر جمعی می‌باشد می‌تواند برای آینده کشور اثر بخش باشد. در این بین آگاهی مردم نسبت به واقعیتهای امروز اقتصادی می‌تواند تا حدود زیادی در اتخاذ این تصمیم  موثر باشد. مشکل امروز  مردم  بیکاری جوانان و بحران رکود است  و مردم سعی می‌کنند در تصمیم خود به گونه‌ای عمل کنند که این بحران از اقتصاد کشور بر طرف شود.

به گفته حسینی، فردی بایستی در مسند اجرایی قرار بگیرد که به دور از دیدگاههای سیاسی مدیریت کلان اقتصاد را در دست بگیرد. امروز مردم ما از نگاههای سیاسی آزرده شده‌اند و در بین کاندیداها به دنبال فردی هستند که حاشیه‌های سیاسی را با متن مشکلات اقتصادی در نیآمیزد.

وی تاکید کرد، امروز اقبال عمومی به سمت افرادی است که فارغ از گرایشهای سیاسی به دنبال مبارزه با فساد اقتصادی، قاچاق کالا، واردات بی رویه، رانت خواری وزرا و نزدیکان خود هستند. مردم  در این انتخابات در یک بزنگاه قرار گرفته‌اند که میخواهند  کدام رویه را ادامه دهند، رویه فساد زایی که در آن رانت خواری و واردات و قاچاق کالا جولان میدهد و یا منشی که در آن تمرکز اصلی بر رفع بیکاری و فقر در میان اقشار محروم است.

حسینی با بیان اینکه مردم به دنبال رشد اقتصادی بالا، رفع تورم، مبارزه با قاچاق کالا و ایجاد شغل برای جوانان هستند، گفت: در این بین شیوه‌های رسیدن به این اهداف خیلی مهم نیست، اما انتخاب  فردی که اراده تغییر داشته باشد، میتواند تا درصد بالایی فضای رخوت زده اقتصاد امروز کشور را متحول کند.

حسینی اظهار کرد، در چهار سال اخیر اراده تغییر در مسئولان دولتی دیده نشد، امیدواریم در انتخابات پیش رو هر فردی از سوی مردم انتخاب می‌شود اراده تغییر در وضع موجود را به منصه ظهور برساند، در غیر این صورت بحرانهای اقتصادی یکی پس از دیگری انتظار کشور را می کشد و در ان صورت ممکن است با نرخهای تورم بسیار بالا، افزایش قابل توجه بیکاری و تعطیلی بیش از پیش کارخانه‌ها رو به رو شویم.

ارسال نظرات