خبرهای داغ:
مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران قزوین گفت: رفتار کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جهت انجام امور جامعه هدف بایستی همراه با رعایت اصول اخلاق اسلامی باشد.
کد خبر: ۸۸۶۰۲۴۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای معاونین بنیاد گفت: رفتار کارکنان بنیاد در جهت انجام امور جامعه هدف بایستی همراه با رعایت اصول اخلاق اسلامی باشد.

وی با تشریح اصولی از بایدها و نبایدهای اخلاق اداری، افزود: با توجه به مسوولیت ما در قبال جامعه به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران که ولی نعمتان ما هستند باید در نوع رفتار و گفتار خود دقت کرده و با بهره‌گیری از توصیه‌های اخلاقی ائمه معصومین(ع) تکریم صحیح ارباب رجوع را در دستور کار خود قرار دهیم.

حقایق‌پور پاسخگویی به هنگام و مناسب به ارباب رجوع را از وظایف عمده کارکنان بنیاد دانست و گفت: در انجام درخواست‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران نباید کار امروز را به فردا انداخت.

این مسوول همچنین از کارکنان بنیاد خواست در شرایطی که هر یک از کارکنان در محل کار خود حضور ندارند سایر همکاران می‌بایستی انجام کار ارباب رجوع را در دستور کار خود قرار دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تشکیل جلسات معاونت‌های بنیاد در حوزه‌های مختلف را حائز اهمیت دانست و ابراز کرد: می‌بایستی در این جلسات راه و روش‌های تسریع در انجام امور جامعه هدف و اجرای اهداف بنیاد مد نظر قرار بگیرد.

وی در جلسه شورای معاونین بنیاد بار دیگر بر عدم استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها را مورد تاکید قرار داد.
همچنین در جلسه فوق، روند معرفی جامعه هدف به بانک‌های عامل جهت دریافت وام مسکن مطرح شد و راهکارهای رفع مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت.

ساماندهی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت، ثبت و ضبط خاطرات زندانیان سیاسی قبل از انقلاب و مددکاران بنیاد در ادوار مختلف از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها