ترویج و توسعه سنت های حسنه اسلامی انقاق، احسان و نیکوکاری به منظور افزایش مشارکت مردم در برنامه های محرومیت زدایی این نهاد از برنامه مهم کمیته امداد شهرستان سلطانیه در سالجاری است.
کد خبر: ۸۸۶۰۲۲۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکمیته امداد شهرستان سلطانیه با ارائه گزارشی از میزان مشارکت خیران در برنامه های این نهاد در سال گذشته ، استفاده از ظرفیت مردمی در ارائه خدمت به مددجویان تحت پوشش این نهاد در این شهرستان را جزو برنامه های اصلی این نهاد عنوان کرد.

سید محسن احمدی با بیان اینکه حضور مردم در برنامه های محرومیت زدایی کمیته امداد اثربخشی خدمات ارائه شده به مددجویان تحت پوشش این نهاد را افزایش می دهد ، گفت : با استفاده از کمکهای مردمی خدمات مختلفی به جامعه هدف براساس نیاز خانواده های تحت پوشش درطول سال ارائه می شود .

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم زمینه خدمت رسانی هدفمند به جامعه هدف این نهاد را فراهم می کند ،افزود : با هم افزایی کمکهای مردمی و اعتبارات کمیته امداد منابع مالی مورد نیاز برای خدمت رسانی اثربخش به خانواده های تحت پوشش این نهاد تامین می شود .

احمدی با ارائه گزارشی از میزان مشارکت خیران در سال گذشته در برنامه های این نهاد ، ادامه داد : مردم شهرستان سلطانیه در سال 95 مبلغ 13 میلیارد و 789 میلیون ریال برای کمک به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد به این نهاد مساعدت کرده اند.

وی اضافه کرد: براساس آمارهای موجود درسال گذشته بطور میانگین هر شهروند سلطانیه ای مبلغ 482 هزار 256ریال به کمیته امداد مساعدت کرده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان سلطانیه در ادامه از کمک 13 میلیون ریالی یک خیر سلطانیه ای برای اعزام یک نفر مددجو به کربلا خبر داد و تصریح کرد: ترویج و توسعه سنت های حسنه اسلامی انقاق، احسان و نیکوکاری به منظور افزایش مشارکت مردم در برنامه های محرومیت زدایی این نهاد از برنامه مهم کمیته امداد شهرستان سلطانیه در سالجاری است.

ارسال نظرات