خبرهای داغ:
آزادی بیان که مدنظر آقایان است بدین معناست که جمهوری اسلامی و انقلاب متهم ردیف اول جامعه جهانی بوده تا نوکری خود را به غرب و شرق نشان دهند.
کد خبر: ۸۸۶۰۲۱۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،سخنرانی کرباسچی به عنوان یکی از مفسدین اقتصادی و یار غار فتنه و اصلاحات در دانشگاه اصفهان که  با توهین به مدافعان حرم و متهم نمودن جمهوری اسلامی به اغتشاش وآشوب در منطقه اعتراضات گسترده ای را در پی داشت این بار با دعوت از کرباسچی برای سخنرانی و حمایت از روحانی در دانشگاه فرهنگیان  با واکنش  شدید دانشجویان و مردم همراه شد که منجر به لغو سخنرانی گردید.

در این تجمع با ورود محمدعلیخانی و سید ناصر قوامی تشنج و درگیری هایی در محوطه رخ داد که منجربه شکسته شدن شیشه  درب ورودی مسولین سالن آمفی تئاتر گردید و دانشجویان معترض با شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر فتنه گر در برابر عده ای که زنده باد خ.. زنده باد اصلاحات می گفتند اقدام به مقابله کردند.

چند نفری از بیرون دانشگاه با روبان های بنفش و سبز وارد شدند واقدام به تشنج و در گیری مختصری کردند و اصرار بر ازادی بیان با توجیه دمکراسی مشکلاتی است که توسط غرب زده ها و لیبرال ها  دامن کشور را گرفته  و همواره توهین به مقدسات و عبور از تمامی خطوط قرمز نظام را با عنوان آزادی بیان توجیه می کنند.

باید جلوی کسانی که لقمه های حرام بیت المال زیر شکمشان چربی انداخته است ایستاد که هر روز درستاد اقایان توهین به مقدسات و اسلام را شاهد هستیم. کسانی که به برکت اسلام و انقلاب به نوایی رسیدند اما برای رضایت استکبار یه دریوزگی و خودزنی می پردازند.

آزادی بیان که مدنظر آقایان است بدین معناست که جمهوری اسلامی و انقلاب متهم ردیف اول جامعه جهانی بوده تا نوکری خود را به غرب و شرق نشان دهند.

کسانی که به عنوان نماینده استکبار تمام مولفه های قدرت و مقدسات را زیر سوال می برند و حتی به مدافعان حرم که برای دفاع از نوامیس ملت بزرگ ایران از جان و مال و آبروی خود گذشتند در این تجمع افرادی با اهانت و دروغ بستن به شهدای مدافع حرم آنان را چپاول گر و مزدور می نامیدند و مدعی بودند ماهی چهل میلیون تومان بابت رفتن به سوریه می گیرند.

چقدر دلم برای حمید سیاهکالی.الیاس چگینی و رسول پورمراد سوخت که دریافتی آنان کمتر از یک کارگر ساده بود مگر چقدر از سفره انقلاب سهم آنان و خانواده هایشان شده بود که در قبال آن باید جان خود را تقدیم می کردند؟

کسانی که ذخیره انقلاب خوانده شدند مرا به یاد تاریخ جنگ احزاب در کلام امام مظلوم شیعیان در جنگ جمل انداختند و فرمودند: تمام شکست خوردگان جنگ احزاب  گردهم امدند تا با بیت المال به غارت رفته علیه دین و سنت رسول الله اقدام کنند.

امروز نیز غارتگران بیت المال یا کلکسیون اصلاحات در قالب جزایری ها وکرباسچی ها سر بر آوردند تا  با اموال به غارت رفته بیت المال علیه انقلاب اسلامی اقدام کنند و مدافعان حرم را افرادی خونریز معرفی کند آن وقت با مجوزهای بی قانونی حلال خدا را حرام و حرام خدا را حلال کنند.

طیف اصلاحات مگر فراموش کردند در خصوص توهین به حضرت زهرای مرضیه (س) در رادیو که زیر نظرمحمد هاشمی بود امام راحل چگونه بر خورد کردند و حکم اعدام را برای افراد در صورت آگاهانه بودن در نظر گرفتند.

چرا هر ضد انقلاب و جاسوس در دامان اصلاحات پرورش می یابد؟ با سخنان روشنفکرانه و با انگ افراطی گری، لباس شخصی ها و خود سرها نمی توانید  با تبریه مفسدین و خائنین به انقلاب از آنهاحمایت کنید.

عربستان در تریبون رسمی اعلام می کند ما باید جنگ را به داخل ایران بکشانیم اما احمق ها و خران روشنفکر در پی متهم کردن حافظان امنیت این کشور هستند ده سربازبرای حفظ حریم ملت در مرزهای شرقی  کشور بی صدا و خاموش جان دادند تا دزد و غارتگر بیت المال به برکت رافت اسلامی بر خطابه  بنشیند تا خود فروشی و وطن فروشی خویش را بر اذهان مردم و جوانان تزریق کنند.

مار های سمی که انقلاب در دامان خود پرورش داد امروز میدان دار تریبون ها  و مردم شدند و با مظلوم نمایی از نداشتن رسانه  حرف می زنند در حالیکه بیش از 100 شبکه جهانی،آمد نیوز و اعراب مرتجع در خدمت آنان  هستند تا خیانت های انان در حق ملت را یکی پس از دیگری توجیه کنند.

 اما  ملت انقلابی معتقدند دست غیبی این انقلاب را نگه داشته است و آن دست غیب این بار نیز به کمک ملت خواهد آمد  تا انقلاب خمینی  را به بیراهه نکشانید.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها