بوشهر-فرمانده سپاه تنگستان گفت: اقتصاد کشور و به دنبال آن وضعیت اشتغال در افول و بحران بسر می برد و آنچه این وضعیت را شکوفا می کند تفکر انقلابی است که اگر در راس مدیریت اجرایی کشور قرار گیرد راهگشا خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۶۰۲۱۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، فرمانده سپاه تنگستان در جمع بسیجیان گفت: مردم ایران اسلامی در طول دوران عمر انقلاب از ابتدا تا کنون در تمامی عرصه ها حضور داشته اند و همواره در نقش بر آـب گکرده نقشه های شوم آنها گام برداشته اند که البته بی انصافی است اگر دولت در راستای بر طرف کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی آنها گام بر ندارد.

وی افزود: ما نباید فراموش کنیم که یک ملت انقلابی با آرمانهای والا و بزرگ هستیم که دشمنان قسم خورده ما به هر دری می زنند تا این دستاورد بزرگ را به چالش بیاندازند و اگر لحظه ای از اهمیت موضوع فاصله بگیریم به طور حتم ضربه خواهیم خورد.

حیدری خاطر نشان کرد: دولتمردان دولت یازدهم از ابتدا تا کنون نگاهشان برای حل مشکلات جامعه به بیرون از کشور معطوف بوده و تا امروز به مردم ثابت شده که جریان‌های اصلاح طلب، اصولگرا، انحراف و چپ و راست نمی توانند مشکلات کشور را حل کنند.

وی بیان داشت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور و ایجاد رشد و رونق اقتصادی، حاکم شدن یک مدیریت انقلابی و جهادی در اداره امور اجرایی کشور است و صف‌بندی‌های اصولگرا و اصلاح طلب مطرح نیست بلکه مدیریت انقلابی نسخه پیشرفت، اعتلاء و رونق کشور خواهد بود.

ارسال نظرات