خبرهای داغ:
دادستان ویژه روحانیت استان قزوین با بیان این که جنگ اصلی دشمن با ایران اسلامی در میدان دین زدایی و عفت زدایی است، گفت: بازگشت به اصالت اسلامی و ایرانی می تواند کمک زیادی به احیای سبک زندگی اسلامی در کشور کند.
کد خبر: ۸۸۶۰۱۶۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسبج در قزوین، حجت الاسلام زمانی، دادستان ویژه روحانیت استان قزوین در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بوئین زهرا بر ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه اشاره کرد و گفت: خشی از آسیب‌های اجتماعی در زمینه سبک زندگی به این دلیل است که مردم به جای پرداختن به اصول اسلامی، به اصول غربی توجه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بازگشت به اصالت اسلامی و ایرانی می‌تواند کمک زیادی به احیای سبک زندگی در کشور کند، لذا مسئولان باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

این مسئول ادامه داد: روحانیت و طلاب نقش موثری در ترویج سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی دارند و در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.

وی ابراز داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد، ترویج و گسترش سبک زندگی ایرانی و اسلامی است و رهبر معظم انقلاب نیز در این زمینه همواره تاکید دارند.

زمانی اظهار کرد: خواهران طلبه نیز همچون سایر طلاب در آگاه سازی جامعه، ترویج آموزه های دینی و گسترش سبک زندگی اسلامی نقش تاثیرگذاری دارند که باید توجه به این مسأله را سرلوحه فعالیت های فرهنگی و دینی خود قرار دهند.

دادستان ویژه روحانیت استان قزوین ادامه داد: سبک زندگی اسلامی حیات طیبه ای است که در قرآن بر آن تاکید شده است، لذا از اهداف انقلاب اسلامی تحقق سبک زندگی اسلامی در قالب قرآنی است.

وی با بیان این که جنگ اصلی دشمن با ایران اسلامی در میدان دین زدایی و عفت زدایی است، گفت: رهبر معظم انقلاب تدوین الگوی سبک زندگی اسلامی را به شورای عالی انقلاب فرهنگی محول نمودند که این موضوع نشان دهنده اهمیت فراوان آن بوده و باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها