خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) در جمع عشایر قاینات:

عشایر و مردم همیشه در صحنه ذخایر انقلاب هستند نه نجومی بگیران

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: ذخایر اصلی انقلاب، به معنی واقعی وحقیقی شما عشایر عزیز و مردم همیشه در صحنه هستید نه نجومی بگیران که ذخایر انقلاب نامیده می شوند.
کد خبر: ۸۸۶۰۱۵۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، برات زاده معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی درهمایش استانی گرامیداشت بسیج عشایری که به میزبانی روستای کلی برگزار شد؛گفت:در شهرستان قاینات بیش از 16پایگاه بسیج عشایری فعال است وافتخار جامعه عشایری این است که بیش از 10شهید و35رزمنده دارد

وی بیان داشت: این جمله زیبای امام (ره)که فرمودند عشایر ذخایرانقلاب هستند را ما به عینه وملموس در بین جامعه عشایر می بینیم

عشایری که با اعماق وجودشان عشق به ولایت وانقلاب وارزشها دارند وبا تمام سختیها ومشقات وبا تمام نارسایی ها وکمبودها که برخی را می شود با تدبیر حل کرد از جان دل صبوری می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات با اشاره به این که عشایر ما از جان دل امام (ره)را دوست دارند گفت: اما این روزها شاهد هستیم که برخی از اشخاص با آن مقامات،استفاده ابزاری از امام (ره)می کنندولی عشایر به معنی واقعی کلمه امام را شناختندوبه امام وولایت عشق می ورزند واین را اثبات کرده اند.

وی گفت: مردم منطقه قاینات با ملاک ولایت پذیری در همه صحنه ها حضور دارند وبراساس آمار وارقام بیش از85درصد مردم در انتخابات شرکت می کنند.

برات زاده افزود: در حال حاضر مردم دراوج سختی به سر می برند ومشکلات فراوانی هم دارند اما برآورد این است که بیش از88درصد مردم شهرستان قاینات درانتخابات امسال پای صندوق های رای حاضر خواهند شد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات در ادامه بیان داشت: ذخایراصلی انقلاب ،همان حرف امام(ره) به معنی واقعی وحقیقی شما عشایر عزیز ومردم همیشه در صحنه هستید نه نجومی بگیران وآنهایی که میلیونها تومان از جیب امثال عشایربه جیب می زنندوعین خیالشان نیست وبا کمال پررویی برخی از گزارشات را می دهند وتصور می کنند که قاطبه مردم متوجه نیستنددرحالی که مردم خوب می فهمندوخوب تشخیص می دهند وبین خادم وخائن،خادم را خوب تشخیص می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها