خبرهای داغ:
نشست هیئت انیشه ورز حوزه حضرت نرجس(س) و بسیج دانش آموزی ناحیه 4 خواهران در این حوزه با محوریت کار انقلابی در مساجد و تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی در قالب برنامه های فرهنگی، تربیتی و ورزشی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۰۱۵۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵

نشست هیئت اندیشه ورز حوزه حضرت نرجس(س) و بسیج دانش آموزی ناحیه 4 خواهران برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این نشست لیلی اسماعیلی فرمانده حوزه حضرت نرجس(س) ابراز داشت: حوزه حضرت نرجس(س) برای سریع تر رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی می تواند با بسیج دانش آموزی همکاری و هماهنگی داشته باشد.

وی افزود: ما می توانیم با همکاری و تعامل با آموزش و پرورش از ظرفیت فرهنگیان در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده نمائیم؛ فرماندهان پایگاه های تابعه حوزه حضرت نرجس(س) در مورد این قضیه بسیار کار کرده اند و در جهت رسیدن به هدف در تلاش و کوشش هستند.

وی درادامه افزود: با توجه به اینکه ظرفیت بالایی که در شهر پردیسان وجود دارد می توان در زمینه فرهنگی،تربیتی و ورزشی فعالیت های خوبی را انجام داد و باعث رسیدن به هدف خواهد شد.

در ادامه نشست بسیج دانش آموزی ناحیه 4 برای همکاری با حوزه حضرت نرجس(س) قرار شد جلساتی برگزار شود و برنامه هایی برای جذب نوجوانان و جوانان در مساجد و حلقه های صالحین و تعامل های قوی با مدیران و دانش آموزان در مدارس داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها