دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در برگزاری طرح ضیافت اندیشه استادان با کسب امتیاز۹۹ در زمینه "مدیریت اجرای این طرح در بین دانشگاه‌های استان سمنان" رتبه اول را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۸۸۶۰۱۴۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید مهدی ساداتی نژاد رییس مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاها با ارسال نامه‌ای درمورخه ۱۳۹۶/۲/۲۳ با اعلام این خبر از تلاش و حمایت دکترسید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تقدیر و تشکر کرد.

در جهت ارتقای بصیرت و معرفت دینی و علمی دانشگاهیان برای برگزاری طرح ضیافت اندیشه استادان قدردانی نمود و اعلام کرد دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از نظر مدیریت اجرای طرح جزو دانشگاه‌های موفق شناخته شد و رتبه اول در بین دانشگاه‌های استان سمنان را به خود اختصاص داد.

رییس مرکز هم اندیشی استادان همچنین مراتب سپاسگزاری آن مرکز را از مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ،معاون فرهنگی نهاد، دبیر هم‌اندیشی استادان و سایردست‌اندرکاران برگزاری طرح ضیافت اندیشه استادان را اعلام نمود.

شایان ذکر است: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود درسال گذشته برگزارکننده ومیزبان کارگاه طرح ضیافت اندیشه اساتید با موضوع اخلاق علمی و حرفه ای بود که رضایت مندی مدرس میهمان و نیز شرکت کنندگان در دوره را به همراه داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها