عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: بخش خصوصی باید بداند برنامه‌های اقتصادی کاندیداهای ریاست جمهوری برای حل مشکلات فضای کسب و کار چیست و چه برنامه‌های فوری برای حل این مشکلات دارند.
کد خبر: ۸۸۶۰۱۳۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی با اشاره به برگزاری مناظره اقتصادی کاندیداها، گفت:سوالات اقتصادی مهم و اساسی در این مناظره مطرح شد، اما عملا کاندیداها پاسخ کارشناسی و علمی به این سوالات ندادند و بخش زیادی از مناظره به مباحث حاشیه ای و تبلیغات پروپاگاندایی اختصاص یافت.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه چهره غیرمنطقی و غیرمعقول از یک مناظره اقتصادی به نمایش گذاشته شد، افزود:در مناظره اقتصادی به دغدغه های اقتصادی با رویکرد سیاسی پاسخ داده شد،  البته همه کاندیداها در اظهارات خود بحث بهبود معیشت، رشد اشتغال و تولید زا مطرح کردند، اما هیچ طرح و برنامه ای برای بهبود آن ارائه نکردند.

دولت آینده باید به شکل جدی به مسائل اقتصادی ورود کند

حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه دولت روش مناظره اقتصادی را در بخش اجرا دنبال نکند، ادامه داد:دولت آینده نباید به شیوه مناظره با بحث های سیاسی پوششی بر ناکارآمدی اقتصادی بگذارند.

وی با بیان اینکه دولت آینده باید به شکل جدی به مسائل اقتصادی ورود کند، یادآور شد: برای رونق اقتصادی و خروج از رکود به روحیه انقلابی نیاز است، که اجرایی شدن آن اراده دولت ها را می طلبد.

فسادزدایی از بدنه اجرایی کشور بزرگترین خدمت  دولت آینده به کشور است

حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه دولت آینده اجرای دولت الکترونیک را از اولویت های مهم خود قرار دهد، افزود: فسادزدایی از بدنه اجرایی کشور، سالم سازی محیط اداری بزرگترین خدمت دولت آینده به کشور است، که هر دولتی این اقدام را انجام دهد، سایر بخش ها روال طبیعی خود را حفظ می کنند.

عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ضرورت کوچک سازی دولت و اجرای صحیح اصل 44 قانون اساسی، تصریح کرد: بخش خصوصی باید بداند برنامه‌های اقتصادی کاندیداهای ریاست جمهوری برای حل مشکلات فضای کسب و کار چیست و چه برنامه‌های فوری برای حل این مشکلات دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها