خبرهای داغ:
در استان قزوین صورت گرفته است:

مصرف بیش از 4 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی طی سال 95

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ازمصرف 4 میلیارد و 534 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان قزوین طی سال 95خبر داد و افزود این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 درصدافزایشداشته است.
کد خبر: ۸۸۶۰۱۲۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری با اعلام این مطلب اظهار کرد: مشترکین شرکت گاز در 12 ماهه سال گذشته4 میلیارد و 534 میلیون متر مکعب گاز در  بخش های مسکونی، تجاری و صنعتی مصرف کردند که از این میزان 2 میلیارد و 554 میلیون متر مکعب در بخش نیروگاهی، 1 میلیارد و 238 میلیون متر مکعب در بخش صنعتی و تجاری و 742 میلیون متر مکعب در بخش خانگی مصرف شده است.

بوشهری در ادامه افزود: درسال 95 شرکت گاز استان قزوین در تحویل گاز به نیروگاه شهید رجایی رکورد شکسته است به گونه ای که نسبت به سال 1394 شاهد رشد 18 درصدی و نسبت به سال 1393 افزایش تحویل90 درصدی داشته ایم.

وی نیروگاه را به عنوان بیشترین بخش مصرف کننده گاز در استان اعلام کرد و گفت: مصرف هرچه بیشتر گاز در نیروگاه های تولید برق علاوه بر مزیت های اقتصادی تاثیر بسزایی در کاهش آلاینده های زیست محیطی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته در سطح وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران بتوانیم در سال 1396 شاهد رکوردی دیگر در تحویل گاز به نیروگاه باشیم و این روند تا مصرف 100 درصدی نیروگاه شهید رجایی از گاز طبیعی ادامه یابد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار