فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم:

فعالیت گروه های جهادی امید مرز نشینان را افزایش داده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: فعالیت گروه های جهادی در نقاط مرزی که فاقد امکانات و شرایط مناسب هستند مرزنشینان ما را به نظام اسلامی امیدوار می کند.
کد خبر: ۸۸۶۰۱۰۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
رحمت الله دهقانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم،در حاشیه مراسم تقدیر از زحمات جهادگران بسیجی شهرستان قشم درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان عنوان کرد: تلاش و فداکاری جهادگران در راستای محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مناطق محروم کشور از اول انقلاب اسلامی تا کنون باعث شد تا کشور ما سر افراز و مستقل باشد.

 وی افزود: بیان  فداکاری های گرو ه های جهادی و فعالین محرومیت زدایی باعث می شود  روحیه جهادی را در کشور ما زنده بماند و جهاد در فرهنگ اسلامی همواره مورد تاکید قرآن کریم و اهل بیت قرار گرفته است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قشم فعالیت گروه های جهادی در گرمای طاقت فرسای جزایر را نشانه ای از خلوص جهادگران  عنوان کرد و بیان داشت : فعالیت گروه های جهادی در نقاط مرزی که فاقد امکانات و شرایط مناسب هستند مرزنشینان ما را به نظام اسلامی  امیدوار می کند و از طرفی موجب مستحکم شدن مرزها خواهد شد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال اظهار داشت : جنگ اقتصادی دشمنان باعث شده تا سالها رهبر به مقوله اقتصاد و توجه به توان داخلی را به  مردم و دولت گوشزد نماید و نامگذاری امسال نشان از عدم توفیق در سالهای گذشته است.

 سرهنگ دهقانی ادامه داد : همانگونه که مردم در هشت سال دفاع مقدس به کمک نیروهای مسلح آمدند و دشمن را شکست دادند امروز نیز مردم با حمایت از تولید داخلی می توانند اقتصاد مقاومتی را به منصه ظهور برسانند.

 در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های ایرج علی عسکری از روستای رمکان ، احمد دریایی از روستای کنار سیاه ، بهزاد جعفری از روستای گوران ، جواد ذاکری از روستای طولا ، مهدی زحمتکش از جزیره هنگام ، مصیب سالاری از شهر سوزا به عنوان فعالین پروژه های محرومیت زدایی بسیج سازندگی تقدیر و از ۸نفر از فعالین گروه های جهادی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار