مولایی گفت: یکی از مهم ترین پیام های مهدویت این است که آخر زندگی انسانها یک عاقبت خوشی خواهد بود. یعنی اینکه خداوند نه تنها عاقبت انسان را به دست اتفاق نسپارده است، بلکه پیروزی حق و عدالت را نیز به انسان مومن بشارت داده است.
کد خبر: ۸۸۶۰۱۰۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به همت حوزه 216 حضرت زکیه (س) همایش سیاسی با موضوعیت انتخابات با حضور کلیه بسیجیان و سخنرانی حسن مولایی کارشناس مسائل سیاسی برگزار شد.
 
 دفاع از انقلاب اسلامی عین دفاع از حق است
مولایی ضمن عرض تبریک به مناسبت زادروز تولد حضرت مهدی (عج)منجی عالم بشریت عنوان کرد: یکی از مهم ترین پیام های مهدویت این است که آخر زندگی انسانها یک عاقبت خوشی خواهد بود.  یعنی اینکه  خداوند نه تنها عاقبت انسان را به دست اتفاق نسپرده است، بلکه پیروزی حق و عدالت را نیز به انسان مومن بشارت داده است.
 
از این جهت برای یک انسان موحد بزرگترین دلگرمی ،بزرگترین انگیزه، برای پیروزی این است که در جبهه حق باشد. این درک است که ما را در راهمان ثابت قدم میکند و به ما قدرت می دهد.این درک از مهدویت است که باید به آحاد مردم توضیح داده شده. این درک است که اساس مقاومت ملت ما در برابر ظلم زورگویان است.
 
انقلاب اسلامی از این جهت برای ما مهم و عزیز است که ما را به جبهه حق و پیروزی قطعی منتقل کرد، این همان قدرت الهام بخش انقلاب است که ناشی از حق بودن آن است. از این رو  دفاع از انقلاب اسلامی عین دفاع از حق است.
 
 
 
 
خبرنگار بسیجی: فوج
ارسال نظرات
پر بیننده ها