منطقه سیل زده سید محمد؛

بازدید فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری از منطقه سیل زده لردگان

سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع)به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان از منطقه سیل زده لردگان بازدید کردند.
کد خبر: ۸۸۶۰۰۹۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری در گفتگو با خبرنگار بسیج در حاشیه بازدید از روستای سیل زده سیدمحمد، اظهار داشت؛ امروز به منظور ابلاغ پیام تسلیت سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مردم در روستای سیل زده سید محمد از توابع شهرستان لردگان حاضر شده ایم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: از بدو وقوع حادثه سیل در روستای سید محمد لردگان، نیرو های سپاه ناحیه شهرستان لردگان به همراه نیرو های امدادی هلال احمر و ...، در محل حادثه حضور یافتند و در حد توان به حادثه دیدگان و همچنین پیدا كردن چهار نفر از بانوان مفقود شده در سیل كمك كردند.

وی افزود: در این دیدار، بیش از 150بسته سبد غذایی مورد نیاز خانواده های محترم روستای سیل زده از سوی بسیج سازندگی استان توزیع شد.

سردار اكبری با اعلام آمادگی سپاه برای کمک به مردم این منطقه در راستای بازسازی زیرساخت ها و جاده ارتباطی و ...،‌ درباره اقلام موجود در این سبد كالا توضیح داد: بیش از 150 سبد كالای غذایی شامل؛ برنج، روغن، قند و چای، آب معدنی و ... بوده، كه در میان محرومان و سیل زدگان توزیع شد.

گفتنی است در این بازدید، حجت الاسلام کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، سرهنگ پاسدار مهران مرادی،‌معاون اجرایی سپاه استان و سرهنگ پاسدار محمدعلی مرادی، مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولین ناحیه مقاومت شهرستان لردگان، سردار علی محمد اكبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام ) را همراهی می کردند،‌ که با عرض تسلیت به خانواده های داغدار روستای سید محمد، با بازماندگان متوفیان سیل اخیر ابراز همدردی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار