خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) در گفتگو با خبرنگار بسیج:
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: دولت مستقر در بسیاری از شاخصه ها از جمله بیکاری، مسکن، تولید، ناهنجاری های اجتماعی و کنترل فساد نمره قبولی را کسب نکرده است.
کد خبر: ۸۸۶۰۰۸۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

حجت الاسلام علی اکبرپور معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: انتخابات هر کشوری زمان تاثیرگذار و سرنوشت ساز هر جامعه ای است که سرنوشت چندین سال و به تعبیر رهبر انقلاب در راه طولانی مدت 4 سال و گاهی دراز مدت 40 سال آینده می تواند تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه اصل شرکت در انتخابات اولین وظیفه هر شهروندی با هر مذهب، مسلک و اندیشه فکری و سیاسی است افزود: به تعبیر رهبر انقلاب حضور در صحنه ها باعث عقب نشینی دشمنان است.

پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی، اولین شاخصه فرد اصلح

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه در مرحله دوم اولویت انتخاب کنندگان، انتخاب اصلح است عنوان کرد: مردم با بصیرت خودشان و با شناختی که از نامزدها پیدا می کنند برای رای دادن به فرد اصلح آماده می شوند.

وی با اشاره به شاخصه های کاندیدای اصلح خاطرنشان کرد: اولین شاخصه فرد اصلح پاسداری از ارزش های مکتب، مذهب و انقلاب اسلامی است.

ولایتمداری در عمل نه در شعار، شاخصه کاندیدای اصلح

اکبرپور با تاکید بر اینکه رئیس جمهور آینده باید بداند که ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است افزود: کسی که بر مسند ریاست جمهوری می نشیند اولین وظیفه اش پاسداری از ارزش های انقلاب است و شاخصه بعدی ولایتمداری در عمل نه در شعار است.

وی ادامه داد: شاخصه بعدی رئیس جمهور این است که انقلابی و دارای روحیه جهادی باشد که البته در روحیه جهادی مدیریت جهادی، کارآمدی و استکبارستیزی نهفته است.

مبارزه با فقر، فساد و تبعیض شاخصه رئیس جمهور منتخب

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه شاخصه بعدی رئیس جمهور مبارزه با فقر، فساد و تبعیض است گفت: متاسفانه بعد از گذشت 38 سال از انقلاب برخی از مردم کشور ما در فقر بسر می برند و رنج تبعیض ها دوچندان باعث آزرده خاطر شدن توده مردم و متدینین می شود.

وی متذکر شد: وقتی در جامعه ما افرادی حقوق نجومی می گیرند ولی کارگران بی صدا با حداقل حقوق ها، ماه ها همان را هم دریافت نمی کنند؛ باید رئیس جمهوری بیاید که این دردها را بفهمد.

مردم فریب وعده های زرورق کرده و توخالی برخی از کاندیداها را نمی خورند

اکبرپور با بیان اینکه قطعا مردم وظایفی دارند که اولین وظیفه شناخت اصلح و رای دادن به اصلح است افزود: البته مردم ما بصیرتر از این هستند که فریب برخی از وعده های زرورق کرده و توخالی برخی از کاندیداها را بخورند و با رصد کردن گذشته و حال و پیگیری تبلیغات به خصوص جلسات مناظره به این مهم پی می برند.

وی اظهارداشت: چنانچه افرادی در شناخت اصلح دچار سوال شدند به تعبیر رهبر انقلاب " معتمدین در هر شهر و دیار و قوم و قبیله ای وجود دارند که مردم با مراجعه به آنها آن فرد اصلح را پیدا می کنند".

دولت نمره قبولی از ملت کسب نکرده است

این مقام مسئول در سپاه استان با بیان اینکه شاخصه هایی برای موفقیت های دولت وجود دارد که بر اساس آن می توان عملکرد دولت ها را رصد کرد گفت: دولت مستقر در بسیاری از شاخصه ها از جمله بیکاری، مسکن، تولید، ناهنجاری های اجتماعی و کنترل فساد نمره قبولی را کسب نکرده است.

شعارها و وعده ها باید بر سر سفره مردم و در کف جامعه ملموس باشد

وی ادامه داد: مردم شعارهایی را شنیده اند و وعده هایی را در ذهن دارند اما مهم آن است که اثرات آن شنیده ها و وعده ها بر سر سفره مردم و در کف خیابان ملموس باشد.

اکبرپور یادآور شد: در سیاست خارجی هم که دولت بخش عمده توان خودش را بر آن مستقر کرد اما متاسفانه دستاورد چندانی برای کشور نداشت.

برجام شاه بیت افتخارات دولت از نگاه خودشان است

وی تصریح کرد: حتی در برجام که شاه بیت افتخارات دولت از نگاه خودشان است کارشناسان معتقدند تمامی اقدامات از طریق دولت جمهوری اسلامی صورت گرفته ولی از طرف مقابل اقدام تاثیرگذاری صورت نپذیرفت.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) عنوان کرد: امروز وجدان های بیدار به این فرمایش نائب امام زمان(عج) که فرمودند " من به دشمن خوش بین نیستم" پی می برند.

گرایش های حزبی و جناحی دولت را از رفع دغدغه های اصلی جامعه غافل کرده است

وی با بیان اینکه مردم با در نظر گرفتن همه موارد و با بصیرت کامل به دولت نمره خواهند داد و قضاوت خواهند کرد گفت: متاسفانه توجه حزبی، گروهی و جناحی باعث شده که دولتمردان از دغدغه های اصلی جامعه فاصله بگیرند.

به بهانه کمبود بودجه و نقد دولت گذشته از خدمت تاثیرگذار در جامعه غافل شده اند

اکبرپور با اشاره به عملکرد دولت در 4 سال تصریح کرد: مهم حفظ قدرت و در نهایت فرافکنی است که یا با نقد به دولت های گذشته و یا به بهانه نبودن بودجه و اعتبار کافی از خدمت تاثیرگذار در جامعه غافل مانده اند.

برای خانه نشین شدن کارگر مظلوم کارخانجات راه حلی ارائه نمی دهند

وی با بیان اینکه دلتمردان باید بدانند که برخی طبقات پایین جامعه برای نان شبشان مشکل دارند افزود: انسان احساس می کند دغدغه ای در دولت برای رفع مشکلات اساسی زندگی مردم وجود ندارد تا جایی که از پرداخت همان درهم و دینار یارانه گاهی عزای عمومی و از آن به مصیبت عظما تعبیر می کردند و برای خانه نشین شدن کارگر مظلوم کارخانجات راه حلی ارائه نمی دهند.

کلید فراموش شده دولت در عرصه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل

این مقام مسئول در سپاه استان با تاکید بر اینکه باید اولویت کار رئیس جمهور آینده اشتغال، رفع بیکاری و تولید باشد اظهارکرد: راه حل همه اینها در اقتصادمقاومتی است که رهبر انقلاب سالهاست بر آن تاکید دارند ولی دریغ از یک اقدام عملی در جهت اجرایی کردن این فرمان ولی فقیه.

شاخصه های امنیتی و دفاعی از طرف برخی از کاندیدا مورد بی مهری واقع می شود

وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار هر کشوری خط قرمز آن کشور است خاطرنشان کرد: مردم ما ثابت کرده اند برای حفظ این امنیت تا پای جان در صحنه اند و اما گاهی احساس می شود بعضی از شاخصه های امنیتی و دفاعی یک کشور که باید سرمایه امن این کشور به حساب بیاید از طرف برخی از کاندیدا مورد بی مهری واقع می شود.

اکبرپور افزود: وقتی دشمنان درصدد هستند در این مملکت در برهه حساس مانند انتخابات ایجاد دوقطبی و چند صدایی کنند اینجاست که بصیرت انقلابی کاندیداها می تواند خنثی کننده توطئه ها باشد و یا خدای ناکرده فقط با دید خاص بر آتش افروخته توسط دشمن هیزم اضافه کنند .

خواص بی بصیرت امنیت و اقتدار ملی را درانتخابات 88 تضعیف کردند

وی یادآور شد: متاسفانه در فضای انتخابات 88 که می توانست امنیت و اقتدار ملی ما به اوج برسد برخی از خواص که حتی بصیرت عوام جامعه را ندارند باعث شدند که به نقطه مقابل امنیت و اقتدار ملی تبدیل شود و اگر سکاندار بصیر این انقلاب وحضور مردم انقلابی و ولایی در صحنه نبود کشور به سمتی می رفت که خواسته دشمن را تامین کند.

کاندیداها آب به آسیاب دشمن نریزند

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: باید مردم بیدار ما بیدارتر از گذشته و همچنین کاندیدای محترم مراقب باشند که آب به آسیاب دشمن نریزند.

روشنگری بسیج در معرفی اصلح به معنای دخالت در انتخابات نیست

وی با اشاره به نقش بسیج و سپاه در عرصه انتخابات اظهارداشت: در قانون اساسی نیروهای نظامی و انتظامی از دخالت در انتخابات به این معنا که به نفع یا ضرر کسی بخواهند تبلیغ کنند منع شده اند اما این به معنای بصیر نبودن و یا عدم فهم سیاسی نیست.

اکبرپور ادامه داد: اگر بدنه توانمند بسیج به بیان شاخصه های مورد نظر امام و رهبری بپردازند و در بیداری مردم نقش آفرینی کنند به معنای دخالت در انتخابات نیست گرچه ممکن است بیان شاخصه ها در نهایت به فردی متمایل شود.

وی با بیان اینکه این تمایل شاخصه ها به معنی تبلیغ به نفع فرد خاصی تلقی نمی شود گفت: هرکس از کاندیداها که بتوانند خودشان را با این شاخصه ها تطبیق دهند می توانند در این چارچوب قرار بگیرند.

وی ادامه داد: وظیفه بسیجیان یاد دادن ماهی گیری به آحاد جامعه است نه اینکه بخواهند به دست کسی ماهی بدهند و این روشنگری وظیفه آحاد جامعه اسلامی نیز هست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها