خبرهای داغ:
مسؤول بسيج كارمندي كشور، گفت: جامعه اداري كشور از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تا به امروز21 هزار شهيد والامقام كارمند را تقديم اسلام و نظام جمهوري اسلامي ايران كرديم.
کد خبر: ۸۸۶۰۰۷۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان  محمد اميرخاني پيش از ظهر امروز در حاشيه ديدار با آيت الله نمازي نماينده ولي فقيه در كاشان در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: امسال براي ششمين سال متوالي از بين 21 هزار شهيد والامقام اداري كشور، شهيد شاخص شناسايي و به جامعه اداري كشور معرفي مي شود و امسال اين توفيق را داريم تا شهيد حاج علي فارسي را از شهرستان كاشان در استان اصفهان را به جامعه اداري كشور معرفي كنيم.
 
وي، يادآور شد: در حال حاضر 64 درصد كاركنان دستگاههاي دولتي در سه قوه و نهادهاي غير دولتي افتخار عضويت در شجره طيبه بسيج را دارند.
 
امير خاني، معرفي يك شهيد از جمع شهداي حرم را به عنوان يكي از طرح هاي جديد امسال عنوان كرد و افزود: شهيد مدافع حرم  سيد مهدي موسوي از استان خوزستان در كنار شهيد شاخص امسال به جامعه اداري كشور  معرفي خواهد شد.
 
وي افزود: در 31 استان كشور ستادهايي براي معرفي شهيد فارسي به جامعه اداري كشور تشكيل شده است  و در همه استانها و شهرستانها از اعضاي كانون سنگرسازان بي سنگر و يادگاران 8 سال دفاع مقدسي در عرصه جهاد دعوت شده است تا شهيد فارسي را به جامعه اداري كشوري به بهترين شكل ممكن معرفي كنند.
 
مسؤول بسيج كارمندي كشور يادآور شد: امسال 10 استان در سطح كشور براي بزرگداشت و گراميداشت شهيد فارسي يادواره برگزار خواهند كرد،  ضمن اينكه ويژه برنامه اي نيز در هفته دولت در تهران برگزار خواهد شد.
 
اميرخاني، با اشاره به اينكه فيلم مستند شهيد فارسي از شبكه هاي سراسري پخش خواهد شد، خاطرنشان كرد: از دو فيلم تهيه شده است، بخش كوتاهي از يكي فيلم ها پخش شد و يك فيلم نيز از سوي اداره كل حفظ آثار و ارزشهاي دفاع مقدس بنام مجموعه 40 سردار تهيه شده است كه يكي از 40 سردار استان، شهيد علي فارسي است كه يك فيلم 32 دقيقه اي از اين شهيد تهيه شده است.
 
به گفته وي، اين فيلم ها از شبكه هاي سراسري پخش خواهد شد و از ظرفيت تمامي شبكه استاني استفاده خواهد شد به طوريكه سال گذشته نيز  23 شبكه استاني شهيد شاخص ما را پخش كرد.  
 
مسؤول بسيج كارمندي كشور ادامه داد: تلاش مي كنيم تا با كمك مديران و كاركنان دستگاههاي مختلف، كارگزار تراز انقلاب اسلامي در دستگاههاي مختلف تربيت شده تا اداره تراز انقلاب اسلامي را تشكيل بدهند و به جايي برسيم كه جشن تحقق دولت اسلامي مطلوب را از منظر امام و رهبري در كشور برگزار كنيم و ثمره اين دولت اسلامي مطلوب منجربه تحقق جامعه نمونه و اسلامي كه به فرمايش رهبري مقدمه اي براي تمدن اسلامي و تمدن اسلامي نيز مقدمه ظهور حضرت حجت و تشكيل حكومت جهاني اسلام شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها