دکتراحمدرضا بسیج گفت: اگر فردی در جامعه ‌اسلامی مسؤولیت پیدا کند باید پاسدار ارزش‌های قرآن و دین باشد.
کد خبر: ۸۸۶۰۰۷۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دکتراحمدرضا بسیج در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان، گفت: همه انسان‌ها دارای خصایص ناپسندی از جمله؛ حسد، غضب، لجبازی، شهوت و ... هستند، که پافشاری بر این خصایص در دنیا، باعث ضرر در آخرت می شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر فردی در جامعه‌اسلامی مسؤولیت پیدا کند باید پاسدار ارزش‌های قرآن و دین باشد، افزود: هر فرد مسئول باید تمام تلاش خود را در جهت زندگی سالم، برطرف کردن تبعیض، فساد و ...، انجام دهد. این در حالی است که به گفته معاون وزیر کشور در سال 1395 آمار سابقه‌داران در کشور ایران به 8 میلیون رسیده است.

رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در ادامه؛ شرافت، فرهنگ، اسلامیت و غیرت را جزو الزامات جامعه اسلامی دانست و گفت: جدای از بحث‌های عمرانی در کشور؛ نیاز به حیثیت، افتخار و عزت‌ داریم، که اکنون در جامعه‌اسلامی شاهد افرادی هستیم که به خاطر فقر دست به کارهایی از قبیل قاچاق، دزدی، تجاوز به نوامیس و...، می زنند.

بسیج با انتقاد از صحبت‌های یکی از کاندیداها در دفاع از یک فیلم،‌ عنوان کرد: چرا مسؤولی در کشور باید از فیلمی حمایت کند که مضمون آن رواج بی‌غیرتی در جامعه است. مگر پست و مقام چه ارزشی دارد که به خاطر آن ارزش‌های دین زیر سوأل برود.

وی با تأکید بر ضرورت برخورد قاطع با دشمنان کشور، اضافه کرد: نباید بعضی از افراد به خاطر پست و مقام؛ عزت، شرافت و دیانت خود را زیر سوأل ببرند.

مدرس دانشگاههای شهرکرد، با تاکید بر اینکه اگر کسی به ارزش‌های ما توهین کند هیچ جایگاهی برای او قائل نیستیم.

دکتر بسیج در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر امام رضا(علیه السلام)، خط مشی و صراط مستقیم انقلاب اسلامی را یادآور شد و با انتقاد از ترویج روحیه اشرافی گری از سوی برخی مسئولان در کشور، تصریح کرد: مسؤولی که در خانه میلیاردی زندگی می‌کند چطور می‌تواند وضعیت زندگی کارگری که بیکار است و در مقابل خانواده شرمنده را درک کند و باید به این نکته توجه اساسی داشت که هرکجا کاخی هست، کوخی نیز وجود دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید به دور از جناح‌بازی‌های سیاسی به دنبال تحقق ارزش‌های دینی باشیم و بدانیم کسانی که مورد حمایت بیگانگان در شبکه‌های خارجی هستند به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

ارسال نظرات