خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی «شهدای چنار علیا» گفت: گروه جهادی «شهدای چنار علیا» تاکنون بیش از 12 اردوی جهادی در روستاهای محروم همدان برگزار کرده است.
کد خبر: ۸۸۶۰۰۷۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
اسماعیل فتاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در سال 91 به عنوان فرمانده پایگاه شهدای چنار علیا معرفی شدم، با توجه به اینکه در گذشته از طریق حوزه شهید رجایی چنار در اردوهای جهادی شرکت کرده بودم، تصمیم گرفتم که در پایگاه خود نیز یک گروه جهادی راه اندازی کنم.

وی افزود: این موضوع با استقبال بچه های پایگاه مواجه شد و از زمان شروع کار تاکنون بیش از 12 اردوی جهادی در روستاهای محروم برگزار کرده ایم.

مسئول گروه جهادی «شهدای چنارعلیا» خاطرنشان کرد: بیشتر فعالیت ما، بر روی اقدامات عمرانی متمرکز است و در چند سال گذشته کارهایی چون تعمیر مدرسه نعمت آباد، تعمیر سرویس بهداشتی مسجد امام حسن(ع) چنار، رنگ آمیزی و تعمیر پایگاه شهید بهشتی، تعمیر حوزه شهید رجایی، مرمت و بازسازی منزل نیازمندان و ...را انجام داده ایم.

وی اظهارداشت: هزینه لازم برای برگزاری اردوهای جهادی را از طریق بسیج سازندگی، خیرین و خود مردم تامین می‌کنیم.

فتاحی گفت: گروه جهادی «شهدای چنار علیا» از 12 جهادگر تشکیل شده که در این گروه معلم، کارمند، کشاورز و دانش آموز نیز داریم که در زمان برگزاری اردوهای جهادی، فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه میزان محرومیت در مناطقی که ما در آنها حضور پیدا کرده ایم بسیار بالاست به حدی که دیدن این میزان از محرومیت قلب انسان را به درد می آورد، ابراز داشت: امیدواریم مسئولین برنامه ای برای کاهش میزان محرومیت داشته باشند، تا پیشرفت ایران اسلامی را در آینده نظاره گر باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات