خبرهای داغ:

تلاش مجلس برای متقاعد کردن دولت به افزایش سهم فرهنگ

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس از تلاش مجلس برای متقاعد کردن دولت به افزایش سهم فرهنگ خبر داد و گفت: دولت آینده باید توجه بیشتری به هنر کند.
کد خبر: ۸۸۶۰۰۶۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
 رضا انصاری رئیس مجمع نمایندگان فارس در  دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اظهار داشت: حوزه فرهنگ و هنر یکی از ارکان اصلی توسعه هر جامعه‌ای می‌تواند باشد و باید تلاش کرد فضایی فراهم شود که بستر مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری باشد.

وی از نشست مشترک با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در این نشست مفید مواردی مطرح شد که مورد توافق سید رضا صالحی امیری قرار گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی افزود: وظیفه ما در مجلس تلاش در جهت متقاعد کردن دولت به توجه بیشتر نسبت به حوزه فرهنگ و ارشاد است و انتظار می‌رود در دولت آینده توجه بیشتری به فرهنگ و هنر شود.

انصاری توجه دولت آینده را به حوزه فرهنگ و هنر مورد توجه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی فارغ از هر جناح و دسته‌بندی سیاسی دانست و بیان کرد: برای پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای کشور این سرلوحه مجمع نمایندگان است. 

وی در عین حال نگاه مجمع به فرهنگ و هنر را تقویت فرهنگ دینی در جامعه عنوان کرد و افزود: در نشست مشترک با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به حمایت از کانون‌های قرآنی و تقویت باورهای دینی توسط کانون‌های فرهنگی تاکید ویژه‌ای داشتیم زیرا اعتقاد داریم باید با سرمایه‌گذاری در این حوزه زمینه‌های نشاط، شادابی، پویایی و امید به آینده را در نسل جوان زنده نگه داشت.

رئیس مجمع نمایندگان فارس تلاش در جهت افزایش باورهای دینی نسل جوان را نقطه مشترک نمایندگان مجلس و مسئولان فرهنگی دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها