خبرهای داغ:
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اعزام ۸۶ هزاز و ۵۰۰ زائر خانه خدا از ابتدای مردادماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۰۰۵۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
حمید محمدی  در جمع کارگزاران حج استان فارس با اشاره به اینکه قیمت‌ها و اسامی کاروان‌ها فردا اعلام می‌شود، اظهار داشت: اعزام 86 هزاز و 500 زائر خانه خدا از ابتدای مردادماه آغاز می‌شود و که نسبت به سال 94، 35 درصد افزایش داشته است. 

وی با بیان اینکه حج عزتمند و همراه با آرامش از تاکیدات مقام معظم رهبری است، گفت: در مذاکراتی که برای حج امسال با کشور عربستان انجام شد، مطالبات مقام معظم رهبری مدنظر بود تا اینکه مسیر حج هموار شد. 

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه انجام عملیات بازسازی در مدینه سبب کاهش ظرفیت اسکان زائران شده است، افزود: مجموعه تخت‌های موجود برای اسکان زائران در مدینه 280 هزار تخت است در حالی که تخت‌های موجود 110 هزار تخت است.

محمدی خاطرنشان کرد:‌ مدیران کاروان‌ها و کارگزاران حج  در صورتی که به مشکلی روبه‌رو شدند به مسئولان سازمان اطلاع دهند تا نسبت به برطرف کردن مشکل اقدام شود. 

وی درباره استفاده از مچ‌بند در حج امسال عنوان کرد: با توجه به بالا بودن میانگین سنی حجاج ایرانی این مچ‌بندها کمک می‌کند تا در صورت بروز حادثه مسئولان به سرعت وارد عمل شوند. 

رئیس سازمان حج و زیارت درباره تغییر قیمت‌های حج امسالگفت: تلاش شده که قیمت‌ها نسبت به سال 94 تغییری نداشته باشد با این حال به دلیل افزایش و بهبود خدمات‌رسانی از جمله تهیه و پیش بینی چادرهای کولردار ممکن است تغییرات جزئی در قیمت‌ها مشاهده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها