معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع):

کشور نیازمند رئیس جمهور انقلابی است

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) گفت: آنچه امروز نظام الهی ما به آن نیاز دارد روی کار آمد رئیس جمهوری است که انقلابی گری را به معنای تمام در تمامی عرصه ها مد نظر داشته باشد و در عمل انقلابی باشد.
کد خبر: ۸۸۶۰۰۵۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان،سهراب انبارکی صبح امروز در جمع بسیجیان تنگستان با تاکید براینکه نباید مدیرانی داشته باشیم که روحیه خودباوری را از بین ببرند و مدام بگویند ما نمی توانیم اضافه کرد: ما انتظار داریم رئیس جمهورانقلابی عمل کند.

وی تصریح کرد: ما بر عهد و پیمان خود با امام هستیم و در هر شرایطی از انقلاب دفاع می کنیم و نمی گذاریم به تعبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی این انقلاب به دست نااهلان بیفتد.اگر امروز بخشی از آن به دست نااهلان افتاده آن را پس می گیریم.

انبارکی افزود:امروز شاهدیم که برخی اعتقاد به ولایت فقیه فقط در زبان و کلامشان هویداست و به عینه شاهدیم که در عمل به ولایت فقیه اعتقاد ندارند و امت انقلابی ایران این موضوع را مد نظر خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران، به دنبال تحقق اهداف والای خود است و برای رسیدن به این هدفها نیازمند به فردی است كه در رأس قوه مجریه در مقابل فشار دشمنان ،نترس و شجاع و مقاوم باشد و اهل از میدان خارج شدن نباشد.

انبارکی تأكید كردند: رئیس جمهوری كه در رأس دستگاه اجرایی کشور قرار می گیرد باید در ادامه مسیر پر افتخار ملت در 38 سال گذشته تا کنون این راه را با عزت و اقتدار پیش ببرد و هرگز در مقابل ابرقدرتها و استکبار جهانی با وجود امت انقلابی و همیشه در صحنه سر تعظیم فرو نگذارد.

وی با تشریح شاخصه های مهم انقلابی گری رئیس جمهور گفت: پایبندی به مبانی و ارزش های اساسی و اصیل انقلاب اسلامی، هدف گیری مستمر ارمان ها و همت بلند برای رسیدن به آن و نیز پای بندی به استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور و همچنین حساسیت در برابر استکبار جهانی و عدم تبعیت از آمریکا و دیگر دشمنان سرسخت نظام جمهوری اسلامی ایران و تقوای دینی و سیاسی از شاخصه های اصلی انقلابی گری است که یک رئیس جمهور باید داشته باشد.

ارسال نظرات