فرمانده حوزه ۳۱۳ شهید دستواره شهرستان فردیس ؛

همکاری ویژه مسئولین با چهار قرارگاه فرهنگی در اعیاد شعبانیه

مرتضی جمالی گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک شعبان در چهار قرارگاه این حوزه جشن ها، مراسمات و برنامه های متنوعی با حضور حداکثری مردم شهرستان فردیس و مسئولین شهرستانی برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۶۰۰۵۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک شعبان در چهار قرارگاه این حوزه جشن ها، مراسمات و برنامه های متنوعی با حضور حداکثری مردم شهرستان فردیس و مسئولین شهرستانی برگزار گردید.
 
 همکاری ویژه چهار قرارگاه فرهنگی در اعیاد شعبانیه
مرتضی جمالی فرمانده حوزه ۳۱۳ شهید دستواره سپاه ناحیه امام رضا(ع) اظهار داشت: سپاه همه ساله با وارد شدن به ماه مبارک شعبان برنامه ها،جشن ها و مراسمات متنوعی برای این ماه تدارک دیده است که بیش از چند برنامه توسط قرارگاه های شهید تمام زاده،شهید مسیب زاده،شهید قنواتی و شهید شریفی این حوزه به مناسبت گرامیداشت این ماه مبارک برگزار شد.
 
وی گفت: فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس، شهرداری منطقه۱۰، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردیس، حوزه بسیج اصناف شهید محمدهمت شهرستان فردیس، اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فردیس، اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس و اتاق اصناف شهرستان فردیس در این اعیاد با این چهار قرار گاه همکاری ویژه ای داشتند، که حضور پرشور و پربازدید مردم از جشن ها و غرفه ها را مشاهده گر بودیم .
 
 
 
 
خبرنگار بسیجی: اعرابیان
ارسال نظرات
پر بیننده ها