خبرهای داغ:

۱۰ پرونده تخلف قضایی برای کاندیداهای شورای شهر شیراز تشکیل شد

فرماندار شهرستان شیراز از تشکیل ۱۰ پرونده تخلف قضایی برای کاندیداهای شورای اسلامی شیراز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۰۰۴۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
حیدر عالیشوندی فرماندار و رئیس هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات شهرستان شیراز  در جمع داوطلبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: انتخابات یک فرآیندی است که تاثیر آن نه تنها مملکت بلکه جهان را فرا می گیرد. اگر انتخابات با مشارکت جدی باسه سرمایه‌گذاری، حفاظت و تامین امنیت کشور را دنبال کرده ایم. 

فرماندار شهرستان شیراز خطاب به کاندیداها توصیه کرد که قانون را سرلوحه امور قرار داده و رقابت سالم و اخلاق مدار را اولویت امور قرار دهند گفت:  مرحله تایید صلاحیت تمام شده و امروز نتیجه نهایی و کدهای داوطلبان اعلام می‌شود.

عالیشوندی تصریح کرد: بخش عظیمی از داوطلبان مرتکب تخلف شده و به طور قطع آنهایی که گزارش شده رصد شده و در تصمیم‌گیری موثر است.

وی بیان کرد: بخشی از این تخلفات سبب تشکیل پرونده در شعبه ویژه بررسی تخلفات شده و تعدادی در شیراز به خاطر تخلفات غیرمجاز رد صلاحیت شده و برای حدود 10 کاندید پرونده تشکیل شده است.

فرماندار شهرستان شیراز اعلام کرد: کاندیداها در هر منطقه شهرداری شیراز که تعداد آن 11 منطقه است می توانند 11 ستاد معرفی کنند.

عالیشوندی بیان کرد: شهرداری مکان‌هایی برای تبلیغ کاندیداها مشخص کرده که باید از این ظرفیت استفاده شود و کاندیداها در هر مکانی حق تبلیغ ندارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار