نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:

عشایر هیچ گاه زیر بار ظلم نرفتند

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در همایش سران ایلات و طوایف عشایر چهارمحال و بختیاری گفت:عشایر هیچ گاه زیر بار ظلم نرفتند.
کد خبر: ۸۸۶۰۰۱۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسب 29 اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج عشایر؛ همایش هم اندیشی سران ایلات و طوایف عشایر با همت ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ضمن گرامیداشت اعیاد شعبان در این دیدار گفت: ظهور منجی بشر در دوران آخرالزمان، باوری است قطعی و همگانی .

امام جمعه شهرکرد، افزود: ادیان و شرایع توحیدی و غیرتوحیدی و نیز بعضی از مکاتب بشری، نوید چنین روزی را به پیروان خویش داده اند و ما باید منتظر واقعی برای ظهور باشیم.

وی، تصریح کرد: منتظر یعنی اهل جهاد و غیرتمند. مثل شما عشایر که برای انقلابتان و نظامتان ارزش قائل هستید و هیچ وقت شما ذلت را نپذیرفتید، و خواستند شما را ذلیل کنند؛ ولی شما زیر بار نرفتید و یک بار به ظالمان و طاغوت لبیک نگفتید و هیچ موقع از آمریکا و دشمنان انقلاب هراس به دل راه ندادید.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، انقلابی بودن در این برهه از زمان را قرار گرفتن در رکاب ولی فقیه دانست و گفت: انقلابی کسی است که همیشه با ولایت، با معصومین (علیهم السلام) باشد، که شما عشایر در 29 اردیبهشت سال 58 آن را ثابت کردید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد همچنین بیان داشت: من مشکلات جامعه، استان و عشایر را به همه مسئولین گوشزد و از آنها مطالبه می کنم و من از مسئولین خیلی گله مندم، زیرا همه چیز را وصل کردند به برجام و منتظرند آمریکاییها مشکلات ما را حل کنند، ما هرچه فریاد می زنیم از مشکلات مردم است، آقای روحانی می گوید تحریم هسته ای را برداشتم که برنداشتند، چون آمریکاییها و همه می گویند برنداشتیم و تحریمهای دیگری را نیز وضع کرده و می کنیم.

امام جمعه شهرکرد، در ادامه از عشایر و آحاد مردم خواست که با حضور با شکوه در 29 اردیبهشت پای صندوقهای رای حضور یافته و با شاخصهایی که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برشمردند به نامزد اصلح رای دهند تا هم انقلاب و جمهوری اسلامی را بیمه کرده و هم مشت محکمی به دهان بدخواهان زده باشند.

در پایان تعدای از عشایر مشکلات وکمبودهای منطقه خود را با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه شهرکرد باز گو کرده و خواستار آن شدند که مسئولین بیشتر به قشر مستضعف و بخصوص عشایر بپردازند.

ارسال نظرات