خبرهای داغ:
امام جمعه شاهین دژ گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات نشانگر این است که جوانان ما در مقابل دشمنان اهل ایستادگی و مبارزه هستند و دشمن را خلع سلاح می‌کند.
کد خبر: ۸۸۵۹۹۹۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین نقی باقری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با حضور مردم در صحنه انتخابات اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که هر حضور در انتخابات یک تیری به قلب و سینه دشمنان است.

امام جمعه شاهین دژ با اشاره به اینکه جوانان ایرانی در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران دموکراتیک ترین نظام در دنیاست و امروزه اگر ما در انتخابات حضور گسترده داشته باشیم نشانگر این است که جوانان ما را مقابل دشمنان دین اسلام ایستادگی میکنند و روحیه مبارزه دارند.

وی با اشاره به حماسه آفرینی مردم درایام مختلف انقلابی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند در 22 بهمن مردم و انقلابی ها را در سطح خیابانها ببینید که مردم نیز در آن روز لبیک گفتند و حضور یافتند.

باقری گفت: مردم با حضور در هر یک از ایام انقلابی و راهپیماییها توانستند دشمنان داخلی و خارجی را رسوا کنند و این رسوایی دشمنان هر روز بیش از پیش اضافه میشود و این رسوا شدن و حضور ملت در صحنه سبب شده است که جمهوری اسلامی ایران را در مقابل ابر قدرت ها بیمه شود.

امام جمعه شاهین دژ افزود: مردم ایران را در این دوره از انتخابات به حضور گسترده در صحنه دعوت میکنیم تا با رای خود کاندیدای اصلح مورد نظر را انتخاب کنند.

ارسال نظرات