رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در شهرستان ارومیه گفت: سیاست ستاد انتخاباتی رئیسی بداخلاقی به رقیب نیست ما عملکرد دولت را مستند می گوییم و بحث ما نقد منصفانه است.
کد خبر: ۸۸۵۹۹۸۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نادر کاظمی با اشاره به روند تشکیل ستاد مرکزی سید ایراهیم رئیسی در آذربایجان غربی گفت: پس از اعلام زمان قانونی انتخابات ستاد مرکزی تبلیغات حجت الاسلام و المسلمین رئیسی نیز در شهرستان ارومیه واقع در فلکه میثم تشکیل و کمیته های مربوطه شکل گرفت.

وی تشکیل ستاد تبلیغاتی حجت الاسلام رئیسی را خود جوش و مردمی عنوان کرد و افزود: با توجه به شعارهای این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تمام قومیت ها زیر چتر این دولت قرار خواهد گرفت .

کاظمی اظهار داشت: اخیرا نیز در همایشی که با حضور حامیان دکتر ریسی داشتیم اکثر سران عشیره ها آمادگی خود را برای حمایت از رئیسی اعلام کردند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در شهرستان ارومیه در خصوص برخی بداخلاقی های انتخاباتی و تخریب رقبا در ستاد ها گفت: بله یک تعداد بداخلاقی انجام می شود اما ما بر اساس سیاست های اتخاذ شده از سوی کاندیدای مورد نظر و اینکه اخلاق مداری از شاخصه های حجت الاسلام ریسی است ما نیز به عنوان مسولین ستاد پایبند به اصول اخلاقی هسیم.

وی تصریح کرد: اما با ارائه واقعیت ها و آگاه سازی مردم عمل می کنیم ، سیاست ما بداخلاقی به رقیب نیست ما عملکرد دولت را مستند می گوییم و بحث ما نقد منصفانه است.

کاظمی افزود: البته خود دولت نیز بایستی عملکرد چهارساله خود را به مردم گزارش دهد و این پوسترهای رنگین و تبلیغات با عظمت نیز نشان دهنده همان اشرافیت گری برخی کاندیداها می باشد.

وی با بیان اینکه اکنون مناظره ها بیشترین اقبال را در بین مردم دارند تا عملکردهای کاندیداها را بسنجند گفت: الان مردم دیگر کورکورانه رای نمی دهند.

وی یکی از شیوه های صحیح مدیریت را نیرو سازی و جوان گرایی عنوان کرد و اظهار داشت: ما معتقدیم افراد باتجربه ذخایر نظام هستند و ما باید این تجربیات را دراختیار جوانان قرار دهیم.

کاظمی با اشاره به موضوع دریاچه ارومیه نیز افزود: مشکل این دریاچه تنها مختص ارومیه نیست و یک موضوع ملی و جهانی است که هم باید مردم کمک کنند وهم دولت مشتاق است تا با فراهم آوردن بسترها و استفاده بهینه و ارائه راهکارهای تخصصی این مشکل را حل نماید.

وی گفت: دولت ریسی دولت کار کرامت است و زمانی که از سوی رهبر به عنوان نماینده تولیت آستان قدس رضوی انتخاب شد کارهای بسیاری را انجام داد که نشان می دهد به قشر فقیر جامعه بیشتر توجه می کند و سعی در رفع مشکلات آنها دارد.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در شهرستان ارومیه اظهار داشت: بنابراین دولت رئیسی اگر پای کار آید دولتی پا در رکاب، چابک، زیرک و در بطن مردم خواهند بود.

ارسال نظرات