فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه:

اختلاس ویروس کُشنده اقتصاد است

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه از اختلاس به عنوان ویروس کشنده یاد کرد.
کد خبر: ۸۸۵۹۹۸۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ فرضعلی گرایلی صبح امروز بمناسبت هفته بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولویت نخست ارائه سبک زندگی اسلامی و ایرانی اعتماد به نفس و جامعه ای منسجم و همگراست که در حوزه اقتصاد می‌تواند مشکلات معیشتی مردم را حل کند.
 
وی روحیه جهادی را دومین شاخصه سبک زندگی اسلامی دانست و افزود: اگر در تربیت اقتصادی بتوانیم متناسب با نیازهای جامعه اقتصاد کشور را مقاوم کنیم دیگر تحریم های ظالمانه دول استکباری تاثیری در زندگی معیشتی مردم نخواهد داشت، بنابراین باید گفتمان اقتصاد مقاومتی که همان مردمی بودن ان است در جامعه تبیین و گسترش شود.
 
گرایلی تصریح کرد: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی پایه های ایمانی و اعتقادی و سطح زندگی محرومان جامعه که وارثان اصلی انقلاب هستند را ارتقا می دهد.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه از اختلاس بعنوان ویروس کشنده بدنه اقتصاد یاد کرد و افزود: کسانی که با اختلاس لقمه حرام را وارد حوزه اقتصادی می کنند دیگر اعتقادی به نیروی توانمند جوان متعهد و متخصص داخلی ندارند و از سوئی دیگر در برابر دشمن سر تعظیم فرود آورده و اقتصاد کشور را بصورت لیبرالی مدیریت می کنند.
 
وی در بخش دیگر سخنان خود به ارائه گزارشی از بسیج سازندگی ناحیه تربت حیدریه پرداخت و بیان داشت: بسیج سازندگی در سال ۹۵ با ارائه ۸ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی با نرخ ۱۶ درصد برای بیش از ۱۰۰ نفر در کارگاههای کوجک و متوسط و زود بازده اشتغال ایجاد کرده است.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه، برگزاری ۲۰ اردوی جهادی با ۸ هزار نفر روز در طول سال گذشته را از دیگر اقدامات محرومیت زدائی در مناطق محروم تربت حیدریه برشمرد و افزود: در این اردوها علاوه بر اقدامات عمرانی، فرهنگی و بهداشتی، جهادگران بسیجی در جمع آوری محصولات کشاورزان و همچنین ویزیت رایگان بیماران نقش موثری در غبار زدائی چهره روستائیان ایفا کردند.
 
گرایلی خاطرنشان کرد: تامین ۳۰ سری جهیزیه برای نوعروسان محروم و احداث و بهسازی منازل مددجویان کمیته امداد بخشی دیگر از برنامه های شاخص بسیج سازندگی تربت حیدریه در سال گذشته بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها