مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ،در سپاه ناحیه ایوان:
حجت الاسلام طالبی عنوان کرد: انتخابات زمینه ساز اقتدار و رشد جامعه اسلامی به شمار می رود و نشانگر میزان حمایت مردم از نظام اسلامی و باعث یاس دشمنان اسلام است
کد خبر: ۸۸۵۹۹۶۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام والمسلمین "عبداله طالبی"؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ،در سپاه ناحیه ایوان در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از خواهران بسیجی شهرستان ایوان برگزار شد گفت:یکی از رویداد های مهمی که پیشرو داریم بحث انتخابات است که در کشور ما خوشبختانه انتخابات به صورت آزاد برگزار می شود و مردم سرنوشت خودشان را با آرایی که به صندوق می اندازند تعیین می نمایند و این نشانگر مردم سالاری دینی است.

حجت الاسلام طالبی اظهار کرد:انتخابات زمینه ساز اقتدار و رشد جامعه اسلامی به شمار می رود و نشانگر میزان حمایت مردم از نظام اسلامی و باعث یاس دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام طالبی با اشاره به سخن رهبری مبنی بر حضور گسترده مردم در انتخابات افزود:حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی است بنابراین لازم و ضروری است که مردم به طور گسترده در انتخابات شرکت نمایند چرا که حضور مردم نمایانگر اقتدار و عظمت کشور است و به دشمنان ایران اسلامی فهمانده می شود که در مقابل ایران اسلامی هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان به ملاک های یک انتخاب اصلح اشاره کرد وادامه داد:مردم باید در انتخابا ت کاندیدای مورد نظر خود نهایت دقت را بکار گیرند چرا که اگر انتخاب اصلح باشد بسیاری از مشکلات اقتصادی اجتماعی ،سیاسی ...مرتفع خواهد شد.

وی تصریح کرد :رهبر معظم انقلاب در انتخاب شعار سال به بحث اقتصاد اشاره نموده اندشاید یکی از دلایل اصلی رهبری در انتخاب شعار سال و پرداختن دوباره به مقوله اقتصاد مقاومتی مشکلات اقتصادی است که گریبانگیر کشور است .

وی در پایان گفت:اقتصاد مقاومتی به معنای مقاوم سازی اقتصاد در مقابله تکانه های اقتصادی است و این امر با اتکا به توان داخلی و بهره گیری از ظرفیت ها و مدیریت جهادی محقق خواهد شد.

ارسال نظرات